piątek, 19 lipca 2013

41. Zwyczajne kanapki na niezwykłym chlebie

Dziś z samego rana udałam się na małą wycieczkę rowerową :D Powietrze rano jest takie rześkie aż chce się "góry przenosić" :) Po powrocie do domu  przygotowałam na śniadanie kanapeczki z chleba żytniego z żurawiną. Chleb  piekłam 2 dni temu ale jest o z dnia na dzień  coraz lepszy, smakuje mi bradzooo :) Dobry z każdym dodatkiem słodkim czy wytrawnym :)  Miała być dziś kanapka z tuńczykiem ale jak się później okazało, tuńczyk był  tak słony że nawet chleb mu nie pomógł. Nastąpiła więc szybka zmiana na kanapkę z jajkiem :) Nie polecam tuńczyka z Biedronki. Chodź kiedyś był dobry ;p Po śniadaniu był czas na sprzątanie dlatego też tak późno zamieszczam ten wpis :)
P.S. na zdjęciu również znajduję się mój najnowszy nabytek :) czyli KuBeK :)


 Chleb żytni z żurawiną: pomidor malinowy, szczypiorek, jajko na miękko i rzodkiewka/kawałeczek kabanosa







Miłego popołudnia :D

5 komentarzy :

  1. smacznie u konkretnie:) ładny kubeczek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smacznie jadłaś, a kubek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chleb żytni z żurawiną jest moim ulubionym z chlebów, Mam ulubioną piekarnię, w której go kupuję, ale chyba zabiorę się do zrobienia go w domu. Twój wygląda bardzo ładnie: )
    A śniadanie na bogato!: )

    OdpowiedzUsuń
  4. a gdzie ty taki śliczny kubeczek kupiłaś? bardzo ładny ;)
    http://butterfly-cook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Kubek zakupiłam u siebie w mieście w sklepie z artykułami domowymi :) Sklep taki bez nazwy można w nim znaleźć wszystko :)

      Usuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)