środa, 7 sierpnia 2013

Miód z Cynamonem - Anielskie Przysmaki

Kilka słów o Miodzie z Cynamonem (w dalszej części wpisu), który jest znany w śniadaniowej blogosferze :). Od kilku tygodni oglądałam wasze blogi i obserwowałam zachwyt tym miodem. Nie powiem połączenie cynamonu i miodu mnie zainteresowało - jedno i drugie bardzo lubię :) W piątek podjęłam decyzję i zamówiłam Miód z Cynamonem w sklepie internetowym Anielskie Przysmaki


Słoik w całej okazałości


Opis produktu na stronie

Jest zbierany na terenach czystych i ekologicznych na Kaszubach. Ma kolor ciemno brązowy, ma pyszny smak cynamonu. Miód i Cynamon wzajemnie się uzupełniają tworzą wspaniały przysmak. Ma właściwości lecznicze i pomaga zapobiegać biegunkom oraz łagodzi bóle mięśni i zwiększa zdolność koncentracji. Pomaga zwalczać cukrzyce, można go dodawać do herbaty i ciast
Moje zdanie

Opakowanie: Miód został ładnie zapakowany, sam misio na etykiecie zachęca do otworzenia słoika :). Tak też zrobiłam. Otworzyłam słoik. 

Minusem jest brak informacji na etykiecie jakiego rodzaju jest ten miód. 
Zawartość słoika:  Otworzyłam słoik i od razu poczułam przyjemny zapach Cynamonu, który tak bardzo lubię :) Łyżeczka poszła w garść i zabrałam się za próbowanie. REWELACJA. Połączenie miodu i cynamonu to był strzał w dziesiątkę. To prawda, Miód i Cynamon wzajemnie się uzupełniają i równoważą smaki. Dodatek Cynamonu sprawił, że Miód nie jest tak słodki jak każdy miód. Miód może idealnie zastąpić kupne słodycze na, które od czasu do czasu mamy ochotę - na pewno to bardziej wyjdzie nam na zdrowie. Miód smakował każdemu z domowników.
Konsystencja miodu: Wydawałoby się, że miód będzie rzadki, zważywszy na to jaką ciężką miał podróż w te upały :) a tu miłe zaskoczenie - konsystencja idealna - gęsta a zarazem dobrze się rozprowadzająca  :) Miód z łyżeczki długo leciał (można zaobserwować na zdjęciach).
Zastosowanie: Idealny do herbatki, kawy (już czuję ten aromat), kanapek na słodko, lodów, naszych ulubionych owsianek, gofrów, naleśników, placków. Do podjadania prosto ze słoiczka :) i wiele innych zastosowań. POLECAM !

Zawartość słoika

Konsystencja miodu






Zawartość paczuszki :)
Od lewej: Borówka z Gruszką, Miód z Cynamonem oraz Powidła z Orzechami


Teraz kilka słów o sklepie internetowym :) Weszłam na stronę internetową z zamiarem zakupienia tylko Miodu, jednakże jak zobaczyłam jakie cuda można tam zakupić to zawitałam na dłużej :D Szukałam, szperałam, czytałam i długo się zastanawiałam co zamówić :) Na początek zdecydowałam się oczywiście na Miód z Cynamonem oraz Borówkę z Gruszką. Zamówiłam, zapłaciłam i wysłałam maila z informacją do właścicielki. Myślałam, że zakończy się na jednym mailu i tyle :) a tu taka niespodzianka okazało się, że właścicielką sklepu jest bardzo miła Monika :)  Od maila do maila i tak aż do dziś :) Wracając do zamówienia :) Paczka została wysłana tego samego dnia (w piątek wieczorem) i ku mojemu zdziwieniu była już u mnie w poniedziałek przed południem - SZOK ! :) Wysyłka Mega Express - duży plus za to, że właścicielka nie czekała na zaksięgowanie pieniędzy na koncie (to zawsze wydłuża czas oczekiwania na przesyłkę a jak tu czekać tak długo na Miód z Cynamonem ) :) Zabrałam się za otwieranie paczki - była bardzo szczelnie zapakowana - nic się nie pobiło. Hehe zanim otworzyłam paczkę to już się zmęczyłam :D ale było warto :) W środku oprócz zamówionych produktów znajdował się produkt (gratis) od serca :D czyli Powidła z Orzechami - o nich za jakiś czas :). 

P.S. Nie jest to żadna współpraca  - po prostu polecam dobry sklep internetowy oraz bardzo dobry produkt. Nie ukrywam, chciałam współpracować z tą firmą jednakże budżet na takie przedsięwzięcia jest ograniczony - Powiększmy ten budżet i zamawiajmy produkty ! :) Sama  zainwestowałam i wypróbowałam - taka to ze mnie odważna blogerka:) Polecam Anielskie Przysmaki oraz Miód z Cynamonem

7 komentarzy :

  1. Ten miód kusi mnie od dłuższego czasu. A ile płaciłas za przesyłkę ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czekaj dłużej tylko zamawiaj :) Warto ! :) Ja zbyt długo czekałam :D Za przesyłkę zapłaciłam 14,50 zł :)

      Usuń
  2. uwielbiam ten miodek <3 polecam też konfiturę z cytryny *___*

    OdpowiedzUsuń
  3. ten miodzio jest najlepszy!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygląda ten miód- jak patrzę na to zdjęcie z łyżeczką, to wydaje mi się jakbym czuła cynamon!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten miodek nie tylko świetnie wygląda on też rewelacyjnie smakuje :) Nie wiedziałam, że robię takie dobre zdjęcia, które pokazują też zapach :)

      Usuń
  5. Przyznam że zaciekawiły mnie te informacje.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)