wtorek, 4 lutego 2014

215. Pomarańczowa owsianka z gorzką czekoladą

O poranku przywitało mnie słoneczko :) Chcąc mu się odwdzięczyć, poleciałam do sklepu po pomarańcze i zrobiłam owsiankę pomarańczową :):) Niestety jak się okazało w trakcie gotowania przytrafiła mi się jakaś niesmaczna-gorzka pomarańcza :( Nie załamałam się jednak tym faktem i smaczek poprawiłam dodając iście gorzką czekoladę, daktyle i suszone śliwki :D Wiadomo, że gorzka czekolada słodka jest bardzo :) Uwielbiam :) 



To co lubię najbardziej czyli roztapiająca się czekolada :):)

Miłego dnia :):)

Podpis
Podpis

14 komentarzy :

  1. Podobno pomarańcze i kiwi gorzknieją po wpływem mleka :) A słoneczko i do mnie zawitało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomarańcza niestety sama w sobie była taka gorzka :( ale efekt końcowy był bardzo smaczny :)

      Usuń
    2. mi tam nigdy nie zgorzkniała - obalam ten mit! :D

      roztapiająca się czekolada....rozpływam się wraz z nią :)

      Usuń
  2. Ja dodałabym następnym razem pomarańczę tylko na sam koniec. Przed podaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wygląda chętnie bym zjadła taką:d

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja ukochana gorzka czekolada <3
    Pomarańcza z czekoladą w owsiance , bosko <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słonecznie! Cudowny początek słonecznego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To moja ulubiona czekolada ! A pomarańczy nie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomarańczowo, czekoladowo, bakaliowo - pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pyszniutka , po prstu idelane dodatki :) !

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam rozpływającą czekoladę! :D
    u mnie też dzisiaj słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pomarańcza i gorzka czekolada, jeden z najlepszych duetów. :D Ritter <3

    OdpowiedzUsuń
  11. mniam uwielbiam takie przepakowane miseczki <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia przekonują, śniadanko smaczne - bardzo !

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)