sobota, 15 czerwca 2013

Truskawkowo - cynamonowa owsianka

Nie mogłam się powstrzymać i zrobiłam sobie owsiankę na kolację  :) Jeśli owoce by przetrwały do jutra to to byłoby moje śniadanie :) Truskawki i czereśnie nie mogły tak się marnować.

Truskawkowo - cynamonowa owsianka na jogurcie naturalnym z dodatkiem truskawek, czereśni, miodu i gorzkiej czekolady




Składniki:

  • płatki owsiane górskie
  • jogurt naturalny
  • truskawki
  • czereśnie
  • cynamon
  • czekolada gorzka
  • miód
Przygotowanie:

Płatki owsiane zalałam zimną wodą i wstawiłam do lodówki do czasu wchłonięcia wody. Truskawki i czereśnie pokroiłam wymieszałam z miodem i cynamonem dodałam jogurt naturalny. Wstawiłam do lodówki. Wszystkie składniki zmiksowałam i przelałam do miseczek. Udekorowałam




Czerwone owoce w roli głównejTruskawkowy zawrót głowy 2013


1 komentarz :

  1. Dobrze mówisz - takie owoce zmarnować się nie mogą! :D a taka owsianka musiała być pyszna :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)