sobota, 16 listopada 2013

147. Owsianka marchewkowo-jabłkowa z czekośliwką

Moje piątkowe śniadanie zostało zabrane w podróż :) Była to owsianka marchewkowo-jabłkowa z Czeko-śliwką i orzechami laskowymi. Nie posiadam żadnego naczynia, które zatrzymuje ciepło więc owsiankę musiałam zjeść na zimno. Szczerze mówiąc nie przepadam o tej porze roku za zimnymi owsiankami ;/ ale ta była tak pyszna, że mi to nie przeszkadzało :) Czeko-śliwka była z dodatkiem rumu więc coś troszeczkę mnie ogrzało :) Nie licząc oczywiście ogromnej ilości cynamonu :) Myślałam również, że moja owsianka będzie słodka a okazało się, że Czeko-śliwka do słodkich nie należała :D Hehe robiąc ją za bardzo zaoszczędziłam na cukrze :) a śliwki nie dodały swojej słodyczy :D Pomimo tego i tak jest smaczna - zawsze można sobie dodać jakieś słodzidło :)







Podpis
Podpis

9 komentarzy :

  1. Owsianka świetnie sprawdza się w podróży :D Cóż, ważne że Ci smakowała!

    OdpowiedzUsuń
  2. masz bardzo fajny słoiczek :) owsianka marchewkowa o tej porze roku idealna na ciepło, ale i na zimno smaczna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Słoiczek jest po miodzie :) Miód dawno się skończył - wtedy jeszcze nawet nie myślałam o owsiance a o owsiance w słoiku to już nie wspomnę :)

      Usuń
  3. hhmm.. to może jedz owsianki w domu? :) Po przygotowaniu? Bo słoiczek faktycznie długo ci nie potrzyma, a w takie poranki jak ten ciepła by się trochę przydało.. :)
    Fajne połączenie smaków, ja jestem zaaaa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam zjeść owsianki w domu bo była bardzooo wczesna pora 3.40 :D O tej porze aż tak głodna nie jestem :) Wolałam zabrać ją ze sobą i zjeść coś pożywnego a nie szukać czegoś na mieście :)

      Usuń
  4. najważniejsze, że smakowała! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda zachęcająco. Ja też ostatnio przez przypadek musiałam zjeść już przestudzoną owsiankę i stwierdzam że była nawet smaczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. owsianka <3 nic dodać, nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)