czwartek, 14 listopada 2013

146. Kluski kładzione bananowo-kokosowe z manny bez jajka

Pozostała mi dziwna ilość kaszy manny z której niby nic nie dałoby się zrobić ale nie poddałam się i padło dziś na kluski kładzione w wersji z kaszy manny :) Co z tego wyszło o ile w ogóle wyszło... :)
Tak, tak coś wyszło - rewelacyjne, delikatne i przesłodkie kluski kładzione :) A to wszystko bez użycia jajka :) Tak jakoś mi się zapomniało :) Wzięłam je z lodówki i schowałam do kieszeni no i tam zostało :) hehe moje zdziwienie kiedy sięgnęłam do kieszeni było bezcenne




Może i nie wygląda za dobrze....ale za to jak smakuje :) !





Składniki:
  • 35 g kaszy manny
  • 15 g mąki pszennej pełnoziarnistej
  • 300 ml mleka
  • banan
  • 6 g wiórków kokosowych
  • cynamon
Przygotowanie:

Banana zetrzeć na tarce o grubych oczkach. Dodać do niego kaszę, mąkę, cynamon, łyżeczkę wiórków kokosowych i łyżkę mleka. Wszystko razem wymieszać. W garnku zagotować mleko z łyżeczką wiórków kokosowych. Kiedy mleko zacznie wrzeć to zmniejszamy gaz. Zaczynamy łyżką "kłaść" na mleko naszą mieszankę (można powiedzieć, że robimy takie ciapki :):). Gotujemy z 2-3 minutki. Przelewamy do miseczki, dekorujemy i zajadamy. Smacznego!


Miłego Dnia :)

Podpis
Podpis

13 komentarzy :

  1. fantastyczny przepis!!!
    koniecznie musimy spróbować!!!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty to mnie kusisz tą filiżanką:)cudo!!!!Monika Szlązak

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze je zrobić ! Cudne :)
    Nominowałam Cię :)
    http://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/2013/11/sniadanie-nr20-tropiki-w-listopadzie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. pyszne śniadanie i śliczna porcelana:d

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to nie wygląda? :O Ukradłabym Ci tą filiżnkę razem z zawartością! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kluski z manny są boooskie ;D
    Cud, miód, malina!

    Hahah, też chowam jajka do kieszeni ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. kluski nigdy nie wyglądają pięknie - ale Twoje prezentują się wyjątkowo ładnie, to pewnie za sprawą kubeczka ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Żartujesz ? Wygląda świetnie ! Urocza filiżanka !

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie musi wyglądać, wystarczy ,że smakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ojejku jakie pysznosci a ja mam dzis taki bol brzucha :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Potrzeba matką wynalazku, a co zostało w kieszeni z jajka? :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)