niedziela, 2 marca 2014

238. Jogurt naturalny z musli (płatki orkiszowe, jagody goji i rodzynki), jabłkiem i truskawkami

W ten weekend mnie trochę "poniosło" - zaczęłam swoją podróż od Wrocławia a zakończyłam nad morzem w Międzyzdrojach :) Morze o tej porze jest rewelacyjne, pogoda dopisała i to bardzo :) Było lepiej niż latem :) Prawie puste ulice i plaża, nikt się o nikogo nie potyka :) Super. Taki mały odpoczynek aa tyle radości :) 

To moje wczorajsze lekkie śniadanie :) Bardzo proste aa jakie smaczne :)

Jogurt naturalny z musli (płatki orkiszowe, jagody goji i rodzynki), jabłkiem i truskawkami



Teraz piszę już z domciu ale tu pogoda też dopisuje więc zaraz uciekam :)


8 komentarzy :

  1. Lubię jogurt z takimi dodatkami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pysznie ♥ ja robię taki zestaw na kolację, a śniadania na zimno pewnie też zaraz się pojawią ze względu na cudowną wiosnę a potem migiem do lata i wakacji ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ja Ci zazdroszczę takiej fajnej odskoczni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie jogurty :)
    A wycieczka cudowna !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy jogurt, fajnie, że są w nim jagody goji. Ale pokazywanie ludziom truskawek, kiedy jeszcze tyle czasu do sezonu, to przestępstwo! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)