środa, 12 marca 2014

248. Serek wiejski z musli + Sir William's - Herbata Raspberry - opinia

Kolejna prosta wersja śniadania :) Dziś w roli głównej serek wiejski z musli, bananem i winogronem. 


Do tego herbata malinowa. 

Teraz kilka słów o samej herbacie. Po raz pierwszy herbata nie zachwyciła mnie. Fakt ma bardzo piękny zapach, który zbliżony jest do malinowej mamby (a kto jej nie lubi) :). Zapach rozbudził moje zmysły od pierwszej chwili kiedy otworzyłam opakowanie. Liczyłam na naprawdę dobrą malinową herbatę aaa tu niespodzianka...maliny brak. Jak się okazało w składzie herbaty przeważa hibiskus (46,5%) następnie dzika róża – głóg (14%), jabłko (10%), kawałki buraków i marchewki, skórka pomarańczy, malina, aromat. 

Dlaczego ta herbata nazywa się Raspberry kiedy składnik ten jest daleko w tyle tzn. na samym końcu ? Na opakowaniu można również przeczytać następujące zdanie "Niezwykła kompozycja na bazie soczystych malin, dzikiej róży, jabłek i hibiskusa, kusząca pełnym słodyczy smakiem oraz owocowym aromatem." Bazą tej herbaty na pewno nie była malina tylko bardzo znany hibiskus wszechobecny w każdej herbacie, która "che być" herbatą malinową. 

Podsumowując: Sama herbata w smaku nie jest taka zła. Ja za hibiskusem nie przepadam a wypiłam cały kubek tej herbaty więc coś w niej musi być. Liczyłam tylko na malinę :) a dostałam coś innego i to stąd moje niezadowolenie. 
Jeśli ktoś liczy na smaczną i aromatyczną herbatę malinową tak jak ja to się bardzo zdziwi i tym osobom nie polecam tej herbaty. Natomiast jeśli ktoś lubi herbaty na bazie hibiskusa to znalazł herbatę smaczną i odpowiednią :)






Podpis
Podpis

15 komentarzy :

  1. Bardzo fajna recenzja a na śniadanie jedno z moich ulubionych musli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale tu różowo! :)
    A co do śniadanka stwierdzam że...chcę winogronka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. serek z dodatkami i płatkami to jedno z moich ulubionych wersji śniadania! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę to napisać: masz CUDOWNĄ miseczkę!! :D i oczywiście zawartość jej też, wszystko co ma w nazwie "serek wiejski" jest pyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Serek wiejski z bananem to najszybsze i najlepsze śniadanko pod słońcem<333
    Chciałam sobie kupić tą miseczkę w Duce ale jej już nie było : (

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm, serka wiejskiego z musli jeszcze nie próbowałam. Mnie samą to zaskoczyło, przecież połączenie wydaje się pyszne :) Z maliną w sokach/herbatach trzeba uważać, tak samo jak z żurawiną. Bardzo często jest ich tylko parę procent...

    OdpowiedzUsuń
  7. a mnie to zawsze denerwuje, bo przez to ciężko jest znaleźć prawdziwą malinową herbatę i myślę, że nie powinni nas w pewnym sensie oszukiwać nazwą znajdującą się na opakowaniu... kompozycja owoców, które wymieniłaś na pewno smakowała świetnie, ale do prawdziwej malinowej zapewne jej daleko ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą :D Też nie lubię być tak "oszukiwana". Nie dam sobie ładnym opakowaniem oczu zamydlić :D

      Usuń
  8. Bardzo milo ze wspomnialas troche wiecej o tej herbacie bo ja uwielbiam wszystkie typy herbat :) Co do sniadania to uwazam ze bardzo pyszna wiosenna prpopozycja <3

    OdpowiedzUsuń
  9. i śniadanie i herbata mi się podobają! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. a mnie się bardzo podoba towarzystwo wiejskiego, oj bardzo! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie proste śniadanka są często najsmaczniejsze :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)