wtorek, 29 kwietnia 2014

Habżyki - chleb lniany niepieczony (produkt RAW)

Wczoraj była mała zapowiedź a dziś nadszedł czas na rozwiązanie mojej zagadki :) Uśmiechnięte buźki kryły w sobie.....chlebek lniany niepieczony :) Wiem, wiem wszyscy liczyli na ciasteczka i musli a tu proszę taka zdrowa niespodzianka :)

Habżyki czyli chleb lniany niepieczony-żywy to zupełnie nowy produkt na naszym rynku. Powstaje w 100% z naturalnych składników w oparciu o technologię niedopuszczającą do obróbki termicznej żywności. Suszony jest w niskiej temperaturze nieprzekraczającej  42'C dzięki czemu zachowuje wszystkie wartości odżywcze: białka, naturalne enzymy zawarte w roślinach i ważne dla naszego organizmu witaminy i minerały. 

Chlebki produkowane są w 3 wariantach smakowych:
  • siemię lniane i słonecznik
  • cebula i czosnek
  • pomidor i bazylia
Habżyki to produkt w 100% RAW. Są całkowicie bezglutenowe, pozbawione laktozy, wolne od GMO Składają się tylko z produktów roślinnych. Śmiało mogą po nie sięgnąć  osoby preferujące wegańskie produkty. Czyli jest to produkt dla każdego :) Dla osób, które dbają o zdrową i zróżnicowaną dietę oraz dla osób cierpiących na różnego rodzaju dolegliwości zdrowotne.

Po więcej informacji zapraszam na stronę producenta 42Degrees :) Habżyki to pierwszy produkt tej firmy W przyszłości oferta  ulegnie powiększeniu. Już jestem ciekawa jakie nowe produkty dołączą do oferty :)

Ciekawi co na temat Habżyków sądzę ja ? :) Zwolenniczka domowego pieczywa :)

Zaczynamy....od opakowania :)

Opakowania zachęcają do wypróbowania Habżyków :) aż buzia sama mi się uśmiecha jak na nie patrzę :) Nie powiem nazwa też niczego sobie :) Ciekawe jak z nawą poradzą sobie obcokrajowcy :)
Hasło 42' Raw and Happy bardzo chwytliwe :) Czuję, że Habżyki podbiją świat :)



Opakowanie skrywa 6 szt. chlebków 


Przyjrzyjmy się bliżej :) Widać bardzo ładnie słoneczki, sezam i siemię lniane 

Teraz kilka słów ode mnie :)

Moje pierwsze wrażenia po Habżykach w wariancie siemię lniane i słonecznik... ? Dość dobre - lubię wszystkie te składniki, które wchodzą w skład :) Ugryzłam i poczułam każdy składnik osobno :) To na plus. Chlebek jako samodzielna przekąska ? Raczej nie dla mnie ale w towarzystwie masełka, pomidora, ogórka i serka to już inna sprawa :) Chlebek ten potrzebuje dodatkowych składników :) ale przecież chlebki już to do siebie mają, że potrzebują towarzystwa :). Jak już wspomniałam jedno opakowanie zawiera 6 szt. Habżyków. Cena za całe opakowanie to 10,69 zł. hmm nie powiem cena dość wysoka. Niestety zdrowa żywność kosztuje :) Od czasu do czasu można przecież zaszaleć :) Ja jednak pozostanę fanką mojego domowego pieczywa bo nie ma to jak wgryźć się w ciepłą, pachnącą kromkę chleba :) Jednakże w celach urozmaicenia mojej diety sięgnę od czasu do czasu po Habżyka bo chcę żyć zdrowo :) 

Czekajcie na przepisy z wykorzystaniem Habżyków. Coś wymyślę na kolację :)

Zapraszam na stronę 42Degrees

Sklep internetowy znajdziecie pod tym adresem http://b2b.42stopnie.pl/

a na stronie Chcę zdrowo żyć zapraszam do udziału w konkursie :) Habżyki do wygrania :)


Podpis
Podpis

13 komentarzy :

  1. O proszę, pieczywa bym się nie spodziewała :D
    Fajna sprawa, mega zdrowo, tylko szkoda, że taka cena.. :( Ale masz rację, za zdrowe się płaci niestety, często przepłaca, bo można samemu zrobić i wychodzi taniej :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow pierwszy raz widzę takie cudeńka . Z batonami raw już się spotkałam ale chlebkami nie
    Ale jak widać są bardzo zdrowe , bo z dużej ilości ziaren no i jeszcze gluten free :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja byłam pewna że to jakaś herbatka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bomba:)Monika Szlązak

    OdpowiedzUsuń
  6. w sumie to byłam całkiem blisko ;D fajne to, ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie sądziłam, że będą to chlebki! :D
    super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny! Musi mieć wspaniały smak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawiłaś mnie! Fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo, chciałabym spróbować, uwielbiam takie mega ziarniste chlebki - naprawdę, mogłabym jeść na okrągło te z samych ziaren :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten chlebek wygląda naprawdę dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koniecznie musimy spróbować! Super, że go polecasz :)
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)