czwartek, 10 lipca 2014

348. Bananowa kasza manna razowa z masłem migdałowym

Pogoda się popsuła  ale nie jest źle, jest tak rześko :) Nie powiem trochę orzeźwienia się przyda. Nawet taki spokojny, uspokajający deszczyk może padać mi to nie przeszkadza :) 
Dziś w podwójnej obsadzie :) Przygotowane od początku do końca prze zemnie :). Uszczęśliwiłam się dziś kaszą bananową z masłem migdałowym i gorzką czekoladą :) Było pysznie :)






Bananowa kasza manna z masłem migdałowym

Składniki:

  • 100 g kaszy manny razowej
  • 1 banan (rozdrobiony na mus) + kilka plasterków do dekoracji
  • 3 szklanki mleka
  • szczypta soli
  • 0,5 łyżeczki cynamonu
  • do podania: masło migdałowe borówki, gorzka czekolada
Przygotowanie:

Do garnka wlewamy mleko i dodajemy rozgniecionego banana z cynamonem - zagotowujemy. Zmniejszamy gaz, wsypujemy kaszę manną i ciągle mieszamy aby nie powstały grudki - jeśli ktoś ich nie lubi :) Ja zaczynam mieszać dopiero po krótkiej chwili bo grudki uwielbiam :). Gotujemy kaszę przez kilka minut aż uzyska odpowiednią dla nas konsystencję. Przekładamy do miseczek. Dekorujemy bananem, borówkami. Nakładamy masło migdałowe i posypujemy tartą, gorzką czekoladą. Zajadamy. Smacznego :) 



 #AmbasadorkaLPM Kawałek Prowansji dotarł również do mnie

Poszukuję 3 osób, które z chęcią przygarną 2 próbki tego produktu i prześlą mi swoją opinię :) Zgłaszajcie się pod tym wpisem :)


Podpis
Podpis

24 komentarze :

  1. Dzięki za miłe słowa pod ostatnim wpisem ;)
    Swoją drogą to Ty ostatnio dałaś mi radę, że do ciasta drożdżowego trzeba podchodzić z sercem. Jestem pewna, że to Ty! No i podeszłam z sercem ;) i się udało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak to byłam ja - nieskromnie muszę się przyznać :D Cieszę się, że ciasto się udało :) Super :)

      Usuń
    2. zdecydowanie to Patrycja takie skuteczne porady daje :D

      pyszna manna!

      Usuń
  2. Nie spotkałam się jeszcze z razową kaszą manną... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smak ten sam ale jest bardziej sycąca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię kaszę jaglaną - nie zakwasza a oczyszcza :) Trzeba tylko umieć ją przygotować (najpierw trzeba ją dokładnie opłukać by pozbyć się goryczy a potem ugotować w wodzie w proporcjach 2-2,5 szklanki wody na szklankę kaszy) :)

      O kaszy mannie razowej słyszałam, ale w moim mieście jej nie kupi ;/

      Usuń
    2. Kasza manna syci mnie o wiele bardziej niż owsianka, więc jeśli razowa jest jeszcze bardziej sycąca od zwykłej to pewnie bym na niej poległa xD

      Usuń
  4. Bardzo lubię razową mannę, a Twoje połączenie musiało być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Manna ? Jak ja jej dawno nie jadłam.
    Twoja jak zwykle gesciutka i pysznie podana. ;)
    Ja z chęcią wypróbuje te produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko dopięte na ostatni guzik! *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że dostaniesz teraz o wiele więcej niż 3 sępice, które chętnie te produkty wypróbują :D
    Bo przyznam, że zapowiadają się całkiem dobrze :)
    A śniadanie cudowne, jak zwykle te podwójne nawet jeśli z manny, z którą się nie przyjaźnię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo, ja chętnie wypróbuję te produkty. jestem ich bardzo ciekawa! ;)
    alez słoooodko i pysznie u Ciebie dziś <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, a ja nigdzie nie mogę dorwać tej razowej kaszy :(
    Chętnie przetestowałabym te produkty. Sama niestety nie dostałam się do kampanii, a bardzo mi zależało... :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Razową manne bardzo lubie :) Bosko podana mega mega smacznie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie też dziś manna! :D
    Twoja powaliła mnie na kolana! :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Taką miseczką to byś mnie uszczęśliwiła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłosiły się już 3 osoby :) Dziękuję za zainteresowanie :) Próbki dostaną: Patrycja Kurylas, Jula G. oraz Iwona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki :) Dane do wysyłki poszły na maila :)

      Usuń
  14. Nie miałam jeszcze okazji jeść masła migdałowego, na pewno jest smaczne! Czy kasza manna razowa różni się smakiem od zwykłej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smak ten sam ale jest bardziej sycąca :)

      Usuń
  15. i ja dostałam paczkę ambasadorki :) to sobie protestujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pychotka, pełna micha manny , i to jakiej cud miód po prostu, świetny pomysł na uszczęśliwienie się ;) !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. pyszne musiało być na pewno :)
    świetnie podane :)
    gdzie dostałaś kasze manną razową? Chętnie bym ją kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mieszkasz w okolicach Wrocławia to znajdziesz ją w EPI. Tam ją zakupiłam. Natomiast jeśli masz daleko do Wrocławia to poszukaj jej w sklepie ze zdrową żywnością lub w hipermarkecie w dziale ze zdrową żywnością (polecam Auchan) :)

      Usuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)