czwartek, 10 lipca 2014

348. Bananowa kasza manna razowa z masłem migdałowym

Pogoda się popsuła  ale nie jest źle, jest tak rześko :) Nie powiem trochę orzeźwienia się przyda. Nawet taki spokojny, uspokajający deszczyk może padać mi to nie przeszkadza :) 
Dziś w podwójnej obsadzie :) Przygotowane od początku do końca prze zemnie :). Uszczęśliwiłam się dziś kaszą bananową z masłem migdałowym i gorzką czekoladą :) Było pysznie :)






Bananowa kasza manna z masłem migdałowym

Składniki:

  • 100 g kaszy manny razowej
  • 1 banan (rozdrobiony na mus) + kilka plasterków do dekoracji
  • 3 szklanki mleka
  • szczypta soli
  • 0,5 łyżeczki cynamonu
  • do podania: masło migdałowe borówki, gorzka czekolada
Przygotowanie:

Do garnka wlewamy mleko i dodajemy rozgniecionego banana z cynamonem - zagotowujemy. Zmniejszamy gaz, wsypujemy kaszę manną i ciągle mieszamy aby nie powstały grudki - jeśli ktoś ich nie lubi :) Ja zaczynam mieszać dopiero po krótkiej chwili bo grudki uwielbiam :). Gotujemy kaszę przez kilka minut aż uzyska odpowiednią dla nas konsystencję. Przekładamy do miseczek. Dekorujemy bananem, borówkami. Nakładamy masło migdałowe i posypujemy tartą, gorzką czekoladą. Zajadamy. Smacznego :) 



 #AmbasadorkaLPM Kawałek Prowansji dotarł również do mnie

Poszukuję 3 osób, które z chęcią przygarną 2 próbki tego produktu i prześlą mi swoją opinię :) Zgłaszajcie się pod tym wpisem :)


Podpis
Podpis

24 komentarze :

  1. Dzięki za miłe słowa pod ostatnim wpisem ;)
    Swoją drogą to Ty ostatnio dałaś mi radę, że do ciasta drożdżowego trzeba podchodzić z sercem. Jestem pewna, że to Ty! No i podeszłam z sercem ;) i się udało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak to byłam ja - nieskromnie muszę się przyznać :D Cieszę się, że ciasto się udało :) Super :)

      Usuń
    2. zdecydowanie to Patrycja takie skuteczne porady daje :D

      pyszna manna!

      Usuń
  2. Nie spotkałam się jeszcze z razową kaszą manną... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smak ten sam ale jest bardziej sycąca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię kaszę jaglaną - nie zakwasza a oczyszcza :) Trzeba tylko umieć ją przygotować (najpierw trzeba ją dokładnie opłukać by pozbyć się goryczy a potem ugotować w wodzie w proporcjach 2-2,5 szklanki wody na szklankę kaszy) :)

      O kaszy mannie razowej słyszałam, ale w moim mieście jej nie kupi ;/

      Usuń
    2. Kasza manna syci mnie o wiele bardziej niż owsianka, więc jeśli razowa jest jeszcze bardziej sycąca od zwykłej to pewnie bym na niej poległa xD

      Usuń
  4. Bardzo lubię razową mannę, a Twoje połączenie musiało być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Manna ? Jak ja jej dawno nie jadłam.
    Twoja jak zwykle gesciutka i pysznie podana. ;)
    Ja z chęcią wypróbuje te produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko dopięte na ostatni guzik! *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że dostaniesz teraz o wiele więcej niż 3 sępice, które chętnie te produkty wypróbują :D
    Bo przyznam, że zapowiadają się całkiem dobrze :)
    A śniadanie cudowne, jak zwykle te podwójne nawet jeśli z manny, z którą się nie przyjaźnię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo, ja chętnie wypróbuję te produkty. jestem ich bardzo ciekawa! ;)
    alez słoooodko i pysznie u Ciebie dziś <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, a ja nigdzie nie mogę dorwać tej razowej kaszy :(
    Chętnie przetestowałabym te produkty. Sama niestety nie dostałam się do kampanii, a bardzo mi zależało... :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Razową manne bardzo lubie :) Bosko podana mega mega smacznie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie też dziś manna! :D
    Twoja powaliła mnie na kolana! :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Taką miseczką to byś mnie uszczęśliwiła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłosiły się już 3 osoby :) Dziękuję za zainteresowanie :) Próbki dostaną: Patrycja Kurylas, Jula G. oraz Iwona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki :) Dane do wysyłki poszły na maila :)

      Usuń
  14. Nie miałam jeszcze okazji jeść masła migdałowego, na pewno jest smaczne! Czy kasza manna razowa różni się smakiem od zwykłej?

    OdpowiedzUsuń
  15. i ja dostałam paczkę ambasadorki :) to sobie protestujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pychotka, pełna micha manny , i to jakiej cud miód po prostu, świetny pomysł na uszczęśliwienie się ;) !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. pyszne musiało być na pewno :)
    świetnie podane :)
    gdzie dostałaś kasze manną razową? Chętnie bym ją kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mieszkasz w okolicach Wrocławia to znajdziesz ją w EPI. Tam ją zakupiłam. Natomiast jeśli masz daleko do Wrocławia to poszukaj jej w sklepie ze zdrową żywnością lub w hipermarkecie w dziale ze zdrową żywnością (polecam Auchan) :)

      Usuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)