sobota, 7 grudnia 2013

163. Kanapeczki + Blogowe Mikołajki :)

Wczytałam zdjęcia - udało się :) Pół dnia ale są :) Blogowe Mikołajki to rewelacyjna sprawa, brałam udział w dwóch akcjach. Dziękuję Elin oraz Kamili (moja paczuszka poleciała do organizatorki :) ) za zorganizowanie takiego przedsięwzięcia :) Otrzymałam paczkę od Natalii  oraz Michałosi :). Paczkę wysłałam do Claudine G

Paczuszka od Natalii zawierała same świetne rzeczy :) Kubeczek na owsiankę jest po prostu rewelacyjny - wypełniony był po brzegi Ferrero Rocher. W paczce znalazłam również gorzką czekoladę, którą bardzo lubię oraz papilotki do muffinek :)   Prezent REWELACJA :) Dziękuję :)

 


Druga paczuszka była od Michałosi i zawierała przecudnie pachnący żel pod prysznic o zapachu gruszki oraz krem do twarzy i czekoladki :) Mikołaj chyba wiedział jaki krem potrzebuję :D Mój właśnie mi się skończył - miałam udać się na zakupy aa tu proszę :) Już nie muszę -  taki krem właśnie używam :) Strzał w dziesiątkę :) Dziękuję :)

Od moich rodziców dostałam przepiękną bransoletkę :)

 
Na śniadanie były dziś kanapki z serkiem wiejskim, rukolą, papryką, pomidorem, rzodkiewką i szczypiorkiem.

Podpis
Podpis

4 komentarze :

  1. Ale zazdroszczę takich prezentów! A szczególnie tego Ferrero Rocher ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja używam tego płynu o zapachu gruszki właśnie ;) jest wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ho , ho , ho jaki bogaty Mikołaj ! :)
    Szkoda że nie wzięłam w tym udziału :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że Ci się podobają prezenty :) Fajnie jest zobaczyć zdjęcie prezentów, które samemu się wysłało ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)