poniedziałek, 9 grudnia 2013

164. Owsianka jabłkowo-cukiniowo-bananowa + moje mini święto

Nadszedł ten dzień :) Moje małe święto czyli 6 miesiąc mojego blogowania :) Nadal bardzo mi się tu podoba i nie "pozbędziecie" się mnie zbyt szybko :) Będę was jeszcze zamęczać :):) Dzień ten świętuję owsianką jabłkowo-cukiniowo-bananową z dodatkiem przyprawy korzennej, kiwi i jogurtu naturalnego. :) Owsianka została umieszczona w przepięknym kubeczku, który sprezentowała mi mikołajka Natalia :) Nie mogę się na niego napatrzeć :)

 



Dziś polecam kolejną świąteczną melodię bez której mój czas przedświąteczny nie może się obejść :)




Podpis
Podpis

15 komentarzy :

  1. Super.Gratuluję.Monika Szlązak

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ! Pysznie napakowana miseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję. Ja moje pół roku przegapiłam. :/ Teraz czekam na roczek!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję! :)
    kolejnych połóweczek! bądź z nami jak najdłużej ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszna rocznica :D Życzę Ci wielu przepysznych śniadań - inspiruj nas dalej!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super owsianka! prawie jak mini torcik :p hehe
    gratuluję jubileuszu i życzę kolejnych z ciekawymi inspiracjami ;)
    co do kubka na zdjęciu, bardzo mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. no to gratulacje! życzę sukcesywnego dalszego blogowania :D
    a co do konfitury - jest naprawdę genialna! zaraz chyba dodam ją też do kolacji xd

    OdpowiedzUsuń
  8. glodna sie zrobilam hihi :D

    co powiesz na wzajemna obserwacje :) ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo to gratulację! U mnie też dzisiaj mały jubileusz. Obyś jak najdłużej z nami była :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku cudny ten kubeczek- a owsianka jeszcze lepsza. Bosko ! Gratuluję : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Smakowicie wypasiony kubek :-)) Swoją drogą, kubek jest cudny i chyba sobie taki sprawię ;-)
    I pięknie świątecznie tu u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje! smacznie świętujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ czaderski kubek! Gratulacje i powodzenia na dalszej blogowej drodze:)))

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)