poniedziałek, 12 czerwca 2017

Love Your Body - Nowość na rynku




Czy znacie nowe peelingi kawowe od Love Your Body ? Sama nazwa  już przyciąga bo przecież każda z Nas kocha swoje ciało lub stara się to robić :)

Przejdźmy do sedna. Ja ostatnio ze swojej wycieczki przywiozłam jedno opakowanie, tak na próbę. Była właśnie promocja w drogerii i żal było nie skorzystać. Pomyślałam, czas wypróbować pierwszy raz peeling kawowy. ha przecież kawa nie musi być tylko do picia :) Wybrałam wersję Słodki Kokos. Były jeszcze do wyboru: Aromatyczna Kawa i Soczysta Truskawka 🍓 W późniejszym czasie dołączyły i one do mojej kolekcji. 

Peelingi wyprodukowane są w Polsce - duży plus. Skład ok 👌 (poniżej na zdjęciu możesz go przeczytać) idealny wręcz - same naturalne składniki. Czyli krótko zwięźle i na temat. 

Opakowanie ładne, estetyczne i proste. Po otworzeniu od razu czuć zapach kawy i czekolady (kakao). Przyznać się, która z Nas tych zapachów nie lubi? Haha nie widzę nikogo. Zapach kawy i kakao jest intensywny i bardzo mi to odpowiada. W kokosie i truskawce również dominuje aromat kawy, jednak kokos i truskawka również są wyczuwalne. 

Przyszedł czas testowania czyli domowe spa czas zacząć. Myju, Myju, 🛁 czas sięgnąć po peeling. Otwieram opakowanie czuję piękny zapach kawy ☕ i kakao haha i się pytam gdzie ciasto czekoladowe?? No dobra nie ma ciacha haha a ja zgłodniałam... ach ta wyobraźnia człowieka. Dobra: ciało zwilżone, peeling w dłonie 👐 i smarujemy, rozcieramy. Jeśli dobrze namoczysz dłonie i delikatnie rozmasujesz w nich produkt, szybko nauczysz się z nim współpracować  tak jak ja :) Potem pozostaje tylko leżeć :D Tak leżymy i pachniemy w wannie przez 5-10 min. Haha i co tu robić? Cierpliwie czekam haha 2 minuty minęły - dzwonek do drzwi, że co ? Chyba sobie żartujesz. Jednak mus było wyjść haha widok osoby stojącej po drugiej stronie drzwi - bezcenny. Tak, tak ja właśnie się kąpię. Dobra wracam do wanny i czekam. Czas zmywania... idzie ciężko, haha wanna znów do mycia, gąbka do wyrzucenia. Skóra.... Nawilżona. Czułam się taka nasmarowana smarem ale w pozytywnym znaczeniu, wszystko po mnie spływało. Z mojej skóry zrobiła się "kurtka przeciwdeszczowa" :) Woda mnie się nie trzymała haha czyli jak będzie padało to nie zmoknę :) Skóra na drugi dzień również była taka gładka i odżywiona. Po peelingu nawet nie było trzeba używać balsamu.
Jeśli przed domowym spa wysprzątałaś porządnie łazienkę to po peelingu się nie denerwuj hahaha czeka Cię kolejne sprzątanie. Z drugiej strony nie ma co się dziwić, nie ukrywajmy ale peeling nie jest przezroczysty :) wannę trzeba po nim spłukać :) Kiedy już uporasz się ze wszystkim to wyjdziesz z łazienki z poczuciem "Love Your Body" :)  Hahaha i pójdziesz odpocząć. Taki żarcik :) Nawet nie przypuszczałam, że fusy po kawie mają taką moc. :)

Jagodzianka już nie będzie marnowała fusów po przygotowaniu kawy w domu :) Nie zmienia to faktu, że warto sięgnąć po produkty od Love Your Body.
Waga opakowania : 100 g. Cena promocyjna 15 zł. Cena regularna 24 zł. Dostępność - drogerie Super-Pharm oraz strona internetowa Love Your Body



4 komentarze :

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)