wtorek, 30 lipca 2013

Ritter Sport - mój pierwszy test

Zauważyłam, że na blogach jest duże zainteresowanie tymi czekoladami. Ja nigdy ich nie jadłam, chyba cena mnie przerażała za taką małą czekoladkę a jeśli mi nie posmakuje to będzie duża strata :) Postanowiłam jednak spróbować, nadarzyła się okazja. W sklepie Aldi znalazłam mieszankę tych czekoladek w przyzwoitej cenie :) Nie zastanawiałam się długo i je zakupiłam  :) Dziś był pierwszy test...zjadłam tą z herbatnikiem i była.....pyszna. Ugryzłam jeszcze kawałeczek deserowej :) Już wiem skąd ten szał na te czekolady :) Teraz muszę zapolować na kokosową :) Plusem tych czekolad jest to, że każda faktycznie smakuje inaczej. Będzie to mój kolejny dodatek do śniadań i nie tylko :)






Moja ocena czekoladek: 6 ! Czekoladki warte swojej ceny, smak rewelacyjny 

9 komentarzy :

  1. Moje ulubione czekoladki,często kupuję je w Lidlu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepsze są biała i gorzka z orzechami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję, że gorzka z orzechami będzie moją ulubioną :)

      Usuń
  3. cóż są przepyszne ale staram się ograniczać kupne słodycze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ograniczam kupne słodycze :) Od czasu do czasu nie zaszkodzi zaszaleć :) a z czekoladkami Ritter Sport nawet warto :)

      Usuń
  4. Uwielbiam te czekolady właśnie za to że można miec duzo smaków na raz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrząc na tu pudełko, aż ślinka mi leci! Uwielbiam je, w owsiance tak pysznie by się komponowały:)

    OdpowiedzUsuń
  6. a mnie smakuje mleczna z orzechami,boska:)Monika SZ

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)