środa, 14 sierpnia 2013

67. Zwykłe kanapki

Dziś proste kanapki :) Dawno nie jadłam serka wiejskiego - jego smak  był wyjątkowy :) Pojawiła się również bułka pszenna, która była bardzo pyszna. Sporadycznie jadam takie bułki bo sklepowe jakoś mi nie podchodzą dlatego też zdziwiłam się za ta z Intermarche mi tak posmakowała ;p hehe pewnie zadziałał jakiś wzmacniacz smaku :)
Dostałam wczoraj od mojego tatusia prezent :) Czekolada gorzka z migdałami - przyjechała prosto z Łotwy :) Już czuję jak rozpływa się w owsiance :) Zdjęcie czekolady w dalszej części wpisu. Firmy nie znam więc idę poszperać czegoś w internecie :)


Parujące jajko - bezcenne :)
Chleb żytni i bułka pszenna: pomidor, serek wiejski i jajko na twardo/kawa




P.S. jutro postaram się o lepsze śniadanie :) Chodź to było bardzo smaczne :)

Czekolada



Miłego Dnia :) !

Patrycja T

3 komentarze :

  1. Śniadanko pycha szczególnie jak ktoś głodny:)ja to poproszę tą filiżankę.Monika SZ

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma to jak kanapki i wiejski ;) lubię takie kolacje ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)