środa, 28 sierpnia 2013

81. Beza na wytrawnie - zaskakujące śniadanie imieninowe

Dziś moje imienny :) ! Mama zaskoczyła mnie rewelacyjnym śniadaniem :) ! Tost z chleba orkiszowego z zapieczonym jajkiem w białku. Poezja :) ! Białko smakowało jak ptasie mleczko, leciutkie jak chmurka :) Pod jajkiem ukryła się wędlinka i pomidorek

Tost z chleba orkiszowego z zapieczonym jajkiem w białku. Dodatki: szyneczka, pomidor (z własnego ogródka), szczypiorek i bazylia/kawa



hehe Aparat  był chyba pod jeszcze większym wrażeniem niż ja i zamazał zdjęcia :)
Dziękuję Mamo :) Bardzo mnie zaskoczyłaś :) ! 

Miłego Dnia :) !
                                                                                                                 Podpis
Podpis

16 komentarzy :

  1. aparat nie zamazuje zdjęc. Zdjecia 'zamazuje' zła ustawiona ostrośc przez użytkownika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm ktoś tu wstał lewa nogą i dowcipu nie zrozumiał:)Patrycjo jeszcze raz wszystkiego co w życiu najpiękniejsze.Monika Sz

      Usuń
  2. Jeej, moje też czasem nie wychodzą. Nie mam dobrego aparatu, a dodaję to, co zrobię sama.. cóż.. :)
    A Śniadanie godne mistrza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ to pysznie wygląda, bardzo ładnie podane :) wszystkiego dobrego z okazji imienin ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ładnie wygląda a jeszcze lepiej smakuje :)

      Usuń
    2. Dziękuję :) Ładnie wygląda a jeszcze lepiej smakuje :)

      Usuń
  4. mamine śniadania najlepsze:)
    zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Śniadania i inne posiłki przygotowane przez mamę zawsze są najlepsze :D

      Usuń
  5. no to skoro masz imieninki to wszystkiego najlepszego :) a takie mamy są skarbem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za życzenia. Masz rację, takie mamy to skarb :)

      Usuń
  6. Nie zdjęcie się liczy, a smak. A śniadanie musiało być pyszne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. super pomysł z tym jajkiem - nie spotkałam się jeszcze z czymś takim :)
    wszystkiego naj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również z czymś takim się nie spotkałam :D ale polecam :) Dziękuję za życzenia :)

      Usuń
  8. wow oryginalnie :D super niespodzianka :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna zastawa❤️‍🔥 na zdrowie🌹

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)