poniedziałek, 23 września 2013

105. Sałatka warzywna z serem korycińskim + TAG

Dziś na śniadanie sałatka: kapusta pekińska, pomidor, papryka, pietruszka, marchewka, por, koperek, ogórek i ser koryciński. Dodatkowo kromka chlebka z serkiem naturalnym




Otagowana przez: Paulinę C :)

Pytania :)

Czy rozmawiasz jeszcze ze swoją pierwszą miłością ?
Nie.
       
Jaki był twój pierwszy napój alkoholowy?
Jak dobrze pamiętam to był Guinness. Wypity został wspólnie z tatą - do dziś to nasza taka mała tradycja :)

Jaka była twoja pierwsza praca?
hehe moja mini praca - prasowanie - za młodych czasów :) 
    
Jaka była pierwsza osoba, która dzisiaj do ciebie napisała?
Moja dobra koleżanka Ewa.
   
Jaka była pierwsza osoba, o której dzisiaj pomyślałaś?
Moja kochana mamunia :)
    
Gdzie po raz pierwszy leciałaś samolotem?
Wycieczka samolotem jeszcze przede mną :) hehe ale czas to zmienić bo nawet moja babcia już ma to za sobą :)
     
Gdzie po raz pierwszy zostałaś na noc?
Dokładnie nie pamiętam ale zapewne była to noc u którejś z koleżanek :)

Kto był pierwszą osobą, z którą dzisiaj rozmawiałaś?
I tu po raz kolejny odpowiedź brzmi - moja kochana mamcia :)
       
Co było pierwszą rzeczą, jaką dzisiaj zrobiłaś?
Przeciągnęłam się, wstałam i poszłam przygotować śniadanie :)

Pierwszy koncert.
Mój pierwszy koncert -  Just 5 - hehe byłam ich fanką. Do dziś jakiś sentyment pozostał ;p

Pierwsza złamana kość.
Na szczęście brak złamań. Tylko zwichnięcie kostki w nodze ;/ ale też bolało :)      

Pierwszy piercing.
Kolczyki w uszach - ale skończyło się na uczuleniu i kolczyków brak :)
       
Pierwsze państwo za granicą, do którego pojechałaś.
Włochy

Pierwszy film, który pamiętasz. 
Jestem maniaczką filmów i serialów - niestety nie mogę sobie przypomnieć pierwszego filmu :) Moje uzależnienie filmowe zaczęło się od filmu Czego pragnie  dziewczyna - What a girl wants. Nie wiem dlaczego ale mogę oglądać ten film na okrągło :)

Pierwsza uwaga w dzienniczku.
Pamiętam, że miałam jedną uwagę w dzienniczku - niestety nie pamiętam treści :) Pewnie jakaś banalna ;p
   
Pierwszy współlokator.
W czasie studiów :) To chyba czas współlokatorów :)

Wybieram: Basiuchnę i Sanmę
       



Miłego Dnia :) !

Podpis
Podpis

7 komentarzy :

  1. poranna miseczka pełna zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepyszne śniadanko, zdrowo i prosto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sałatka jak dla mnie idealna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna sałatka;) chętne bym taka zjadła;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super sałatka :) ale z Just 5 to mnie zaskoczyłaś ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe czemu zaskoczyłam ? :) Wiem człowiek jak młody to ma dziwne m upodobania :D hehe może dlatego, że był to pierwszy polski boysband ;)

      Usuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)