niedziela, 13 października 2013

116. Czyżby to były nowe smaki jesieni ?

Takie truskawki nie mogły się marnować i dziś zrobiłam z nich śniadanie. Połączenie truskawek z miodem z cynamonem był strzałem w dziesiątkę :) Truskawki jesienią smakują jeszcze lepiej niż latem :P Czyżby to był nowy smak jesieni ? Czemu nie.
Sesja zdjęciowa na dworze ale śniadanie zjedzone w ciepłej kuchni :)

Truskawki z jogurtem naturalnym + miód z cynamonem, mięta, wiórki kokosowe i cynamon








Miłej Niedzieli :) 

PodpisPodpis

12 komentarzy :

  1. Wszystko z tym miodem jest strzałem w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. truskawka smakiem jesieni? nie zdecydowanie wolę dynię i jabłuszka :) ale nie pogardziłabym miseczką tej pysznej owsianki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cmok cmok:)Monika Szlązak

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem warto na chwilę wrócić do smaków lata, wygląda pysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam nic przeciwko takiej zmianie smaków, może humor od tego będzie lepszy :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo, iż jestem wielką fanką jesiennych smaków to truskawki nadal są dla mnie numerem jeden :D
    Miód dodaję do wszystkiego, co możliwe ale nigdzie nie mogę dostać tego z cynamonem ;(
    Mam nadzieję, że w końcu na niego trafię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o, jaki letni klimat się pojawił :) właśnie ostatnio jadąc samochodem widziałam panią, która sprzedwała truskawki i miala ich na prawdę dużo...truskawki w październiku - z tym się jeszcze nie spotkałam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Truskawki i mięta, super połączenie <3 Zadroszczę ci ich jesienią, a podanie to strzał w 10 :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)