wtorek, 5 listopada 2013

137. Wspólne śniadanie - pierwsze ciacho jednoporcjowe

Wczoraj rozpoczął się u mnie remont kuchni a jak wiadomo to miejsce jest najgorsze do remontowania - miesiąc wycięty z życia kulinarnego :) Hehe przygotowanie dzisiejszego śniadania było naprawdę ekstremalne - ciacho pieczone na korytarzu :) 

Wypadało się poświęcić bo dziś śniadanie wyjątkowe - zjedzone wspólnie ze wspaniałą Natalią :) Postanowiłyśmy upichcić coś wyjątkowego czyli ciacho jedno-porcjowe z kaszy manny z ukrytym środkiem :). Był to dla nas debiut :) Jak już zdążyłam zaobserwować u Natalii - debiut bardzo udany i godny powtórzenia :) Wiadomo, że ciacho z rana to świetna sprawa :) Już nie będę bała się tych wypieków i częściej wrzucę coś do piekarnika :) Teraz pozostał mi tylko piekarnik więc przez ten miesiąc stanie się moim ulubieńcem :) hehe czas się z nim polubić.
Z chęcią powtórzę takie wspólne śniadanie :) ! Są rewelacyjne :) To co, że wirtualne - ważne, że ktoś o nas myśli zajadając swoje śniadanko :) Kiedyś może spotkamy się w realu :)

Moje ciacho skryło gorzką czekoladę z migdałem oraz banana i wiórki kokosowe. Zostało podane z domową konfiturą śliwkową :) Wierzch ciastka przed pieczeniem posypałam cukrem trzcinowym dzięki, któremu powstała świetna, chrupiąca skórka :)

Wpis długi ale muszę jakoś ukazać swoją radość z tego śniadania :D Bo było rewelacyjne :) Dobrze, że tylko jedna kokilka została przygotowana :)
Zapomniałam dodać, że razem z Natalią zainspirowałyśmy się przepisem Cathy :) - Dzięki :*
Przepis na końcu wpisu :)
















W trakcie pieczenia....nie mogłam się doczekać :) Było warto



Składniki: 1 porcja
  • 40 g kaszy manny
  • 20 g mąki pełnoziarnistej
  • 1 jajko
  • 1 łyżeczka cukru trzcinowego
  • 4 łyżki mleka
  • szczypta proszku do pieczenia (pół łyżeczki)
  • aromat śmietankowy
  • kostka czekolady
  • ćwiartka banana - może być więcej
  • cynamon
  • łyżeczka wiórków kokosowych
  • Dodatkowo: konfitura śliwkowa
Przygotowanie:
Wszystkie składniki ( kaszę manną, mąkę, jajko, mleko, proszek do pieczenia, aromat, cynamon) wrzucamy do miski i miksujemy. Połowę ciasta przelewamy do natłuszczonej kokilki, wkładamy kostkę czekolady, banana pokrojonego w plasterki oraz wiórki i zalewamy je pozostałą częścią ciasta. Całość posypujemy cukrem trzcinowym i cynamonem. Wrzucamy do nagrzanego piekarnika i  pieczemy w 180 'C przez 35 min. Następnie dekorujemy i zajadamy :) Smacznego

Miłego Dnia :)
P.S. Dzięki Natalia :)


Podpis
Podpis

15 komentarzy :

  1. O mamuniu ale smakowite Ci wyszło ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne to ciacho wyszło :) z kaszy manny mam jeszcze na liście do zrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czekaj :) ! Potem będziesz żałowała, że tak długo zwlekałaś :D

      Usuń
  3. takie pyszności to ja lubię zwłaszcza na śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciacho na śniadanie to zawsze dobry pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrycja ciacho w środku wspaniałe ! Muszę zrobić w weeeknd :) Na pewno dam znać jak mi smakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też jestem miłośnikiem jednoporcjowych ^^
    Wyszło ci idealnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. taaak, wspólne najlepsze! też dodaję :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wyszło Ci piękne ;) masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pychotka:)Monika Szlązak

    OdpowiedzUsuń
  10. takie ciacha uzależniają ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda naprawdę bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)