poniedziałek, 4 listopada 2013

136. Droga mleczna - Bananowo-cynamonowa kaszka kukurydziana

Rozgrzewające, sycące i przesłodkie śniadanie. Gwiazdki przemieszczały się po Drodze Mlecznej a ja czułam się jak w niebie :) Całkiem jak ta gwiazdka poniżej :)
Magic Stars to takie przypomnienie dzieciństwa :D Fajnie, że wróciły na polski rynek :)


Bananowo-cynamonowa kaszka kukurydziana z Truskawkową czekoladką Ritter Sport oraz Gwiazdeczkami (Magic Stars - hehe zakupione bardzo dawno temu jak jeszcze nikt nie myślał, że pojawią się na sklepowych półkach w hipermarkecie :)).





  




Składniki: (1 porcja)
  • 55 g kaszy kukurydzianej
  • 430 ml wody
  • pół banana (pozostawić trochę do dekoracji)
  • 60 g jogurtu naturalnego
  • Cynamon - według uznania
  • Czekoladka truskawkowa Ritter Sport
  • Magic Stars
Przygotowanie:

Do garnka wlewamy wodę, czekamy aż zacznie się gotować wsypujemy kaszę wymieszaną z cynamonem i mieszamy. W międzyczasie dorzucamy banana. Gotujemy do uzyskania odpowiedniej konsystencji (mi zajęło to 10 min.) Do miseczki z której będziemy zajadać śniadanie wlewamy trochę jogurtu i mieszamy go z cynamonem. Następnie przelewamy do miseczki zawartość garnka. Robimy z jogurtu otoczkę wokoło miseczki i układamy gwiazdeczki, banana oraz gościa honorowego Truskawkową Czekoladkę Ritter Sport. Zajadamy i się rozpływamy :) Smacznego !



Miłego popołudnia :)


Podpis
Podpis

13 komentarzy :

  1. Gwiazdeczki widziałam ostatnio na zakupach będąc w Tesco... wzbudziły wiele emocji w moim Lubym :)... hehehe... :). A kaszka z mleczkiem - pychotka. Mleko, kaszy, płatki owsiane itp, to wszystko jest to, co tak naprawdę bardzo kocham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To całkiem jak ja :) Uwielbiam płatki, kasze itp. :) Magic Stars to takie przypomnienie dzieciństwa :D Fajnie, że wróciły na polski rynek :)

      Usuń
  2. Ja chcę gwiazdki ! :D Podziel się :)
    Pyszności.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo gęsta kaszka - jak ja to lubię <3

    OdpowiedzUsuń
  4. I czekoladka i gwiazdki to świetne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda naprawdę obłędnie <3
    banan + czekolada to niezawodne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. omnomonmon jadlabym :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam jeszcze te gwiazdki :D fajne są!

    OdpowiedzUsuń
  8. gwiazdki <3
    porwałabym Twoje śniadanie do łóżka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Smaki dzieciństwa widzę! :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeny jak ja tęsknię za tymi gwiazdkami! :D a dawno ich nie widziałam w żadnym sklepie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wyglądające z miseczki gwiazdeczki :) super śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)