poniedziałek, 25 listopada 2013

152. Serniczek jednoporcjowy z masłem orzechowym + Liebster Blog

Przyszła ochota na ciacho jednoporcjowe - padło na serniczek z ukrytym środkiem + masło orzechowe, orzechy laskowe, wiórki kokosowe i żurawina. Pyszności :)






 A w środku gorzka czekolada :)


Był tak gorący, że aż obiektyw zaparował :)


Przepis
Składniki:

  • 200 g twarogu
  • 1 jajko
  • coś do posłodzenia
  • cynamon
  • gorzka czekolada
  • inne ulubione smakołyki
Przygotowanie:

W misce rozgniatamy twaróg, wbijamy jajko i dodajemy słodzidło + cynamon (dowolna ilość). Wszystko razem mieszamy i przekładamy do natłuszczonej kokilki. Najpierw pierwsza część ciasta - dodajemy kostkę czekolady i przygrywamy drugą częścią ciasta. Wkładamy do nagrzanego piekarnika (180'C) i pieczemy przez 30 min. Wyciągamy dekorujemy i zajadamy. Można zajadać na ciepło i na zimno :)


Kolejna porcja odpowiedzi :) Dziękuję za nominację Wiktorii :) i z góry przepraszam, że tak długo kazałam czekać :)

1.Najlepsza piosenka poprawiająca nastrój to..?
Ostatnio nastrój poprawia mi Frank Sinatra – Cheek to cheek 



2. Jaki jest Twój ulubiony smak lodów?

Czekoladowo-bananowe z masłem orzechowym :)


3. Jaki zapach najbardziej kojarzy Ci się z Bożym Narodzeniem?
Pomarańcza i goździki = obłędny, świąteczny zapach

4. Ile czasu poświęcasz na naukę?
Czas nauki już zakończony J Teraz uczę się na własnych błędach hehe czyli czas nauki nieograniczony (ale staram się aby był ja najkrótszy )J



5. Czym chcesz się w życiu zajmować?
Hmmm chcę otworzyć swoją własną, przytulną kawiarenkę z przeróżnymi domowymi słodkościami i nie tylko J



6. Moją największą zaletą jest...i tu mnie masz J Nie umiem wskazać swoich zalet – jedno jest pewne jestem punktualna. Szanuję czas innych J
7. Jestem z siebie zadowolona, gdy..wiem, że dałam z siebie wszystko i widzę uśmiech drugiej osoby.



8. Mam wielką ochotę na..jakieś przepyszne ciacho jednoporcjowe



9. Łyżwy, narty czy snowboard?
Hmmm łyżwy J



10. Najlepszy sposób na spędzenie wolnego czasu, to.. ?
Wyjście na spacer z najbliższą osobą - pogaduchy przy kawie J



11. Jakie masz plany na najbliższy weekend?

Jarmark Bożonarodzeniowy we Wrocławiu J

Miłego Dnia :)

9 komentarzy :

  1. Zakochałam się ostatnio w takich śniadaniowych serniczkach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja osobiście wolę serniki jedzone na zimno, kiedy już wystygną po upieczeniu, ale z drugiej strony - ta płynna czekolada wewnątrz... (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie na zimno są lepsze :) tylko tu akurat ta czekolada niczego sobie *-*

      Usuń
    2. Też rozmyślałam nad tym czy na zimno nie będzie jeszcze lepszy - ale nie mogłam się mu oprzeć i zjadłam na ciepło :) Tym bardziej, że to mój pierwszy taki serniczek. Następnym razem wypróbuję na zimno :)

      Usuń
  3. Miło mi, że Cię zainspirowałam ;*
    Nie wątpię, że serniczek ci smakował, szczególnie z tą płynną gorzką czekoladą *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham te egoistyczne wypieki! Są nieziemskie i tylko dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)