niedziela, 24 listopada 2013

151. Waniliowa kaszka kukurydziana z Granatem i Gruszką + Liebster Blog

Znalazłam troszeczkę czasu i odpowiedziałam na pierwszy zestaw pytań :) Przepraszam, że tak długo odpowiadam na te pytania ale jakoś nie mam ostatnio czasu ;/ Pierwszy zestaw pytań jest od Natalii.
Dziś na śniadanie zjadłam kaszkę kukurydzianą z serkiem homogenizowanym waniliowym gruszką i granatem :) Było kremowo i pysznie :)









1.Jakiego zwierzęcia panicznie się boisz ?
Panicznie to żadnego się nie boję – w maju nie przepadam za chrabąszczami J

2.Ulubiony przedmiot ?
Hehe dawno to było – ulubionych przedmiotów raczej nie miałam ale z jakimś takim sentymentem wspominam chemię i biologię

3.Wegetarianka czy mięsożerca ?
Warzywa uwielbiam, bez mięsa się raczej nie obędzie

4.Znienawidzony przedmiot?
Matematyka

5.Trauma z dzieciństwa ?
Występy recytatorskie i związana z tym trema

6.Truskawka z czekoladą czy pomarańcza ?
Pomarańcza – chyba dlatego, że właśnie mam na nią ochotę
7.Najsłodszy owoc ?

Ananas (ale nie z puszki)

8.Ulubiona czekolada ?
Gorzka

9.Jakie jest Twoje 2-gie imię ?
Maria

10.Do śniadania piję .... ?
Kawę

11.Nie możesz doczekać się świąt ?
Jasne, że Bożego Narodzenia 

Miłego popołudnia
Podpis
Podpis

13 komentarzy :

  1. Na reszcie jesteś ! Tęskniłam :)
    Kaszka jest taaaka kremowa ! Dziękuję za odpowiedzi :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Chrabąszcze, fuuuuj i ten dźwięk, gdy się napotkają, blee.

    A połączenie wanili i granatu uwielbiam, super, że znalazły się w jedenj kremowej kaszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ślicznie podana! Uwielbiam kukurydziankę na bogato :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna kaszka, ale najbardziej lubię Twoje śniadania "jajkowe" :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak kremowo, to porywam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz na prawdę śliczną miseczkę :) Jest porcelanowa czy emaliowana ?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo :)
    A ta gruszka wygląda fenomenalnie! :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)