czwartek, 5 grudnia 2013

161. Omlet z marchewką, pomidorem i szczypiorkiem

Czas na zamieszczenie dzisiejszego śniadania :D hehe pora odpowiednia :) - od wczoraj mam problem z internetem. Zjadłam dziś omleta z marchewką, pomidorem i szczypiorkiem. Pysznie, zdrowo i sycąc :)
Może jutro ktoś skusi się na takie śniadanko :) ?






W takim razie dobrej nocy :) Mleczko i ciasteczka zostawione dla Mikołaja ? :) Ja obawiam się, że mi zje moje jutrzejsze śniadanie.

                                                                                                                 Podpis
Podpis

3 komentarze :

  1. wygląda ciekawie:) z takimi składnikami nie jadłam omletu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszności:)
    ja nigdy nie mam czasu na przygotowanie dobrego sniadania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio jestem wierna słodkim śniadaniom, ale Twój omlecik niesamowicie kusi! ;))

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)