wtorek, 10 grudnia 2013

165. Kasza orkiszowa z bananem i konfiturą śliwkową


Czy macie jakieś domowe sposoby na wyleczenie bolącego gardła ? :) Moje niedomaga - właściwie nie mogę mówić :) hehe dobrze, że prowadzę blog a nie videoblog :) 
Dziś zjadłam kaszę orkiszową z bananem i konfiturą śliwkową a na samym spodzie ukryłam jabłko posypane cynamonem. Z wierzchu również kołderka cynamonowa :) Pysznie i gardełko nie narzekało :)






Dziś polecam kolejną melodię świąteczną Shake up Christmas :) Mam ją ustawioną jako dzwonek w telefonie i uwierzcie mi, że kiedy mój telefon dzwoni w miejscu publicznym to zdziwienie ludzi jest bezcenne :D hehe wszystkie głowy w moją stronę się obracają :D Tak, tak to ja "maniaczka" świąteczna :)


lub


Miłego Dnia :)


Podpis
Podpis

6 komentarzy :

  1. Ale pyszności ! Ja na bolące gardło polecam herbatę z miodem i syropem malinowym :))
    Kochana zdradzisz mi jak odpicowałaś tak świątecznie bloga ! ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz tu świątecznie. Już wczoraj miałam pisać :)
    Zdrowiej :*

    OdpowiedzUsuń
  3. o wiele bardziej wolę w wykonaniu Train ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na gardło siemię lniane albo, mniej ohydnie- ciepły kisiel. I jak najmniej mówić:) Ja straciłam głos tydzień temu- już wrócił. Chyba jakiś sezon na to;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na gardło polecam rozgryźć dwie kapsułki witaminy E.Monika Szlązak

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)