piątek, 27 grudnia 2013

177. Poświąteczny cynamonowy kleik z piernikiem + piernik staropolski

Niestety już po świętach :( Hehe a może to i dobrze...ileż można jeść a przecież to same pyszności :) Święta spędziłam w domciu w mini gronie ale jakim kochanym :). Dziś lekkie śniadanie :) Kleik ryżowy na mleku z cynamonem i pierniczkiem :) P.S. Proszę o głosy na moją choinkę :)

Proszę o głos na moją CHOINECZKĘ :)








O to mój piernik staropolski - warto było czekać :) Osoba, która od dłuższego czasu miała awersję do słodyczy po tym pierniku zmieniła zdanie :D:D hehe ale tylko pod względem domowych słodkości :) Do kupnych nadal nie ma przekonania :)



































Podpis
Podpis

10 komentarzy :

  1. Widzę moja łyżeczkę <33333
    Chętnie bym dała głosa ale nie mam facebooka :<
    Cieszę się że święta się udały ! :))
    A piernik - 1-sza klasa !

    OdpowiedzUsuń
  2. Kleik ryżowy... Niby kojarzy się z dziećmi, a jest przepyszny i go uwielbiam :) Musze dokupić, bo mi się niestety skończył.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie lekkie śniadanko po świętach w sam raz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pysznie to śniadanko wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miła odmiana po świątecznym obżarstwie :)
    Ach, ten piernik!

    OdpowiedzUsuń
  6. mój piernik też przekonał największych sceptyków ;) już zawsze będę cierpliwie czekać na dojrzewające ciasto!
    a kleik lekki i przyjemny, po świętach idealny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ta choineczka, a jaka ogromna !
    Śniadanie lekkie i małe, idealne po świątecznym obżarstwie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też trochę się cieszę, że juz po świętach bo ile człowiek może jeść i się gościć :P

    OdpowiedzUsuń
  9. zagłosowałam! :D
    a ten piernik.. został może jeszcze kawałeczek dla mnie? :3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)