czwartek, 16 stycznia 2014

196. Owsianka z marchewką, bakaliami i miodem gryczanym

Wczoraj wytrawnie a dziś w wersji mega słodziutkiej :) Śniadanie "sponsorowane" przez Anielskie Przysmaki :) Owsianka z najnowszym nabytkiem czyli Miodem Gryczanym oraz suszonymi owcami. Nie mogło również zabraknąć czekoladowego kremu jaglanego, który tym razem schował się środku owsianki :) tzn, zamknął się w sobie :). Wszystkie te składniki dały efekt  mega słodkiej owsianki :) 

Więcej o miodzie gryczanym w kolejnym wpisie :) 


Owsianka z marchewką, cynamonem, śliwką suszoną, żurawiną, daktylem, słonecznikiem i orzechami.
W środku ukryty czekoladowy krem jaglany. Wszystko polane Miodem Gryczanym :)








Zostałam nominowana do kilku LBA :) Dziś zamieszczam odpowiedzi do pierwszego zestawu pytań od julu$. Dzięki za nominację :)

1. Ulubiona pora dnia ? Zdecydowanie poranek. Ten moment przygotowywania śniadania, parzenia kawy - bezcenne :):)

2. Wymarzone miejsce na wakacje ? Miejsce w którym zawsze świeci słońce :) Nie musi być gorąco :)

3. Ulubiony dodatek do naleśników ? Twaróg, cynamon i miodzik - wszystko wymieszane :)

4. W ludziach szukam...szczerości, radości (tej pozytywnej energii) :)

5. Ulubiony dział w supermarkecie? Lodówka przepełniona nabiałem oraz dział owoce/warzywa :)

6. Z domu nie wychodzę bez...śniadania :) Później dopiero, telefon, portfel czyli jednym słowem torebka :)

7. Pierwsza przygotowana potrawa ? hmm....chyba kanapki :) Jeśli można zaliczyć je do potrawy :) ale nie takie zwykłe kanapki - z dużą ilością dodatków :) Jak nie kanapki to jajko sadzone :)

8. Najgorszy senny koszmar ? Miejsce z, którego nie mogę uciec a wiem, że grozi mi tam niebezpieczeństwo ;/
9. Ulubiony sportowiec ? W zasadzie bark ulubionego sportowca :)

10. Gdybym musiała wybrać jedną potrawę, którą będę jeść codziennie przez miesiąc byłaby to...kasza pęczak w wersji wytrawnej ewentualnie słodkiej :) Czyli kasza pęczak z przeróżnymi dodatkami :)

11. Zdecydowanie za rzadko...czytam książki ;/



Nie mogłam zdecydować się na zdjęcie więc dziś troszeczkę więcej ich zamieściłam :)
Miłego popołudnia :)
Podpis
Podpis

10 komentarzy :

  1. Co za miodek *.* Chcę !
    Nominowałam Cię - zapraszam po pytanka do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno zdrowa ta owsianka ;) mi by teraz sie przydala w czasie przeziebienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham takie zasłodzenie od rana! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pychotka . Ta dzisiejsza owsianka wygląda jak ciasto marchewkowe.
    Zazdroszczę tego miodku *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. Porwałabym Ci ten czekoladowy krem jaglany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miodu zazdroszczę, zawsze chciałam spróbować gryczanego ;)
    A miseczka genialna *o*

    OdpowiedzUsuń
  7. strasznie podoba mi się dzisiejsza zawartość twojej miseczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mmm... ale mi się takiego czegoś zachciało ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)