czwartek, 16 stycznia 2014

Miód Gryczany - Anielskie Przysmaki

O samym sklepie internetowym Anielskie Przysmaki pisałam już parę miesięcy temu przy okazji próbowania Miodu z Cynamonem. Wtedy nawet nie myślałam  o przyszłej współpracy :). Polecam więc zagłębić się w zawartość tego wpisu a następnie zachęcam do odwiedzenia sklepu internetowego :)  
Współpraca została nawiązana więc czas na testowanie otrzymanych produktów. Na pierwszy ogień poszedł  Miód Gryczany.


Uchylmy więc rąbka tajemnicy... :)



Miodzik ujrzał światło dzienne i pokazał zawartość słoika :)  


Na pierwszy rzut oka poszła konsystencja i barwa miodu. Ciemny a zarazem złocisty kolor rozpływa się po łyżeczce 



Czas zakończyć wycieczkę po miodowym  słoiczku i zabrać się za próbowanie :)



Filmik ukazujący konsystencję miodu :)



Próby przebiegły pomyślnie. Miodzik Gryczany wzbogacił smak mojej owsianki. :) 

Kilka informacji o miodzie i moja opinia


Opis produktu na stronie

Miód gryczany zbierany jest na terenach czystych na Kaszubach. Koloru ciemnobrązowego. Wspaniały smak i aromat. Posiada właściwości lecznicze. Pomaga w leczeniu chorób serca i układu krążenia. Zabezpiecza naczynia krwionośne przed pękaniem i nie dopuszcza do wylewów. Jest bogaty w witaminę C. Posiada dużo magnezu. Można stosować do herbaty,wypieków.
Moje zdanie

Opakowanie: Miód został ładnie zapakowany, sam misio na etykiecie zachęca do otworzenia słoika :). Tak też zrobiłam. Otworzyłam słoik. 
Zawartość słoika: Uwagę przyciąga kolor miodu - jest on intensywnie ciemnobrązowy. Miód zazwyczaj nie kojarzy się z tak ciemnym kolorem. Na kolor zapewne wpłynął składnik z którego miód powstał czyli kwiaty gryki. Kwiat gryki ma bardzo intensywny zapach i nie każdemu on przypadnie do gustu. W miodzie jest on wyczuwalny natomiast nie psuje on smaku samego miodu. Miód jest bardzo słodki jednakże momentami można wyczuć troszeczkę kwaśniejszy posmak.  Jednym słowem każdy znajdzie coś dla siebie :) Konsystencja miodu jest "lejąca" - (można zaobserwować na zdjęciach i filmiku).
Zastosowanie: Idealny do herbatki - słodko-kwaśny smak zastąpi nam dodatek cytryny.  Owsianek, gofrów, naleśników, placków. Do podjadania prosto ze słoiczka :) i wiele innych zastosowań. 
Cena: 14,49 zł za słoiczek 375 g - moim zdaniem cena trafiona w sam punk. Nie za dużo nie za mało :)

Miejsce zakupu: Miód Gryczany można zakupić w sklepie internetowym Anielskie Przysmaki. Miód otrzymałam w ramach współpracy.

Ogólna ocena: Miód jest dobry będę do niego powracać nie tylko przy okazji śniadań. Wiem jednak, że nie każdemu przypadnie on do gustu. Wpływ na to ma intensywny zapach miodu. 

Zapraszam na stronę Anielskich Przysmaków oraz polubienia ich fanpaga na Facebooku - liczne promocje i konkursy was nie ominą :)

Podpis
Podpis


6 komentarzy :

  1. O ja cie ! Uwielbiam takie miodki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja za gryczanym akurat nie przepadam, ale inne lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham miód gryczany - chyba mój ulubiony.
    A te zdjęcia tak kuszące, że muszę szybko sięgnąć do mojej szafki z zapasami! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja za to z gryczanym jeszcze nie miałam okazji się spotkać :) cudowną ma konsystencję i kolor.

    OdpowiedzUsuń
  5. mi na pewno przypadłby do gustu, bo ja po prostu uwielbiam gryczane miody <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Tą łyżeczke to mniejszą szefie. Bo za jednym zamachem połowy słoika nie ma.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)