piątek, 17 stycznia 2014

197. Kanapki: twarożek kozi + czekoladowy krem jaglany oraz kolorowa moc

Kanapki: jedna na wytrawnie druga na słodko :) Czyli coś na deserek. Czekoladowy krem jaglany z kawałkami gorzkiej czekolady idealne pasuje do twarożku koziego. Kanapka ta może nawet zastąpić ciasteczko do popołudniowej kawki :) Dziś przy śniadaniu wyjątkowo towarzyszyła mi herbatka :) Jakaś przyszła mi ochota na herbatkę z cytrynką :) 
Na śniadanie oczywiście był świeżutki, domowy chlebek, który sama upiekłam :) Jestem coraz lepsza w pieczeniu chleba :) hehe wiem skromność :)

 Kanapki z twarożkiem kozim + Czekoladowy krem jaglany z kawałkami gorzkiej czekolady. Ser żółty, wędlinka, pomidor, papryka, ogórek i jajko. Herbata Ceylon Sir William's Tea




Dziś kolejny zestaw pytań tym razem od mojej imienniczki  Patrycji :) Oto moje odpowiedzi :) Dzięki za nominację :)

1.      Ulubiony przedmiot Szkolny - Hehe dawno to było – ulubionych przedmiotów raczej nie miałam ale z jakimś takim sentymentem wspominam chemię i biologię
2.      Danie, które było zmorą dzieciństwa -  biały barszcz/żurek
3.      Ulubiony dyscyplina sportu – brak J Lubię jeździć na rowerze
4.      Rzecz, z którą zabrałabym na bezludną wyspę – Mp3 z ulubioną muzyką
5.      Najlepsze wspomnienie z ostatnich wakacji – słońce, plaża i dostatek wędzonej ryby J
6.      Kosmetyk, z którym się nie rozstaję – krem BB Eveline
7.      Plany na nadchodzące ferie zimowe – to już mnie nie dotyczy J Jak będzie wolne to i plany się pojawią J
8.      Najlepsze danie, które zrobiłam od kiedy prowadzę bloga – czekoladowy serniczek z ricotty i inne wypieki :)
9.      Ulubiona forma spędzania wolnego czasu – gorące kakao i fajny film lub muzyka

10.  Jesz słodycze ? Jakie? – domowe J i czekolada gorzka. Od czasu do czasu jakiś kupny słodycz kupny.

Miłego popołudnia :)

Podpis
Podpis

18 komentarzy :

  1. Jakie pysznosci. Uwielbiam twarozek kozi ale nie pomyslalabym zeby dodac do niego krem z kaszy jaglanej.
    Ja chlebek jutro pieke i to po raz pierwszy.
    Nominowalam cie do LBA

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za pyszności ! Nie wiedziałabym od której zacząć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chlebek na pewno byl pyszny tak jak twoje śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zlituj się z tym kremem... <3 Albo wyślij mi trochę jeśli Ci jeszcze zostało :D
    Taki domowy chlebek też możesz dorzucić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ten krem wygląda jeszcze lepiej niż nutella ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie jadłam koziego sera. Jestem ciekawa, jak smakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie jadłam, czaje się nan iego w sklepie ale cena troche odstrasza. Jak smakuje? warto ?

      Usuń
    2. Jak smakuje ser kozi...? :) Trudno odpowiedzieć na to pytanie :) To tak jakby zapytać jak smakuje jabłko ? Produkty te mają swój indywidualny smak nie można ich porównać do innego produktu :) Jedno jest pewne smakuje tak jak wszystkie produkty, które pochodzą o tego zwierzęcia czyli kozy :) Jeśli jadłaś jakiś produkt kozi to porównaj go z serem. To taki biały twaróg tak jakby krowi ale od kozy :) Wiem, wiem zamieszałam ale nie wiem jak opisać ten smak :)

      Usuń
    3. problem w tym,że nie jadłam nigdy nic koziego- ani mleka, ani sera... także co mi pozostaje? KUPIĆ I SPRÓBOWAĆ :)

      Usuń
    4. Czy warto kupić ? Mnie też odstraszała zawsze cena ale postanowiłam zaryzykować. Zapłaciłam za opakowanie 150 g ponad 5 zł - dużo ale warto było :) Od czasu do czasu warto sobie pozwolić na ten przysmak :) Jeśli lubisz produkty nabiałowe/mleczne lub kiedykolwiek jadłaś jakiś produkt kozi i Tobie zasmakował to zasmakujesz również w twarożku kozim :) Polecam.

      Usuń
  7. Ja też zawsze jak robie sobie kanapki to nie umiem sie zdecydować na jedną i lubie każdą w innej wersji :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten chleb i kanapki wygląda obłędnie! Podałabyś skąd masz przepis na to cudo?!

    OdpowiedzUsuń
  9. rower! zgadzam się! ;)
    uwielbiam kozi twarożek, ale nie każdy jest dobry, niestety. ale to jak z wszystkim w sumie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten co ja zakupiłam na szczęście jest rewelacyjny :)

      Usuń
  10. Chodzi o chlebuś ;) Podałabyś przepis ;) ?

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)