niedziela, 19 stycznia 2014

199. Owsianka z selerem i kokosem - czy to może się udać ?

Tak to się udało :) Wyszła po prostu pyszna kokosowa owsianka. Kokos i  seler  się uzupełniły. Przez noc owsianka przeszła smakami i jest genialna. Rano dodałam do owsianki cudny Miód z Cynamonem i to było to ! :) Powrócę do niej nie raz :) Teraz uciekam do Wrocławia :)
Odpowiadam tylko za seler połączony z wiórkami kokosowymi ale zapewne z innym dodatkiem też da się go połączyć :) Czy będzie też tak smacznie tego nie wiem :)









Składniki:

  • 50 g płatków owsianych
  • łyżka wiórków kokosowych
  • 50 g startego selera na średnich oczkach (można dać oczywiście więcej - ja dałam jak na razie na próbę taką ilość)
  • łyżeczka siemienia lnianego
  • 150 ml mleka
  • wrzątek do zalania płatków owsianych
  • śliwki suszone
  • łyżeczka miodu
Przygotowanie:

Płatki i siemię lniane zalewam wrzątkiem i zostawiam do czasu wchłonięcia wody. Następnie gotuję płatki na małym ogniu dodaję mleko, seler,  wiórki kokosowe, śliwkę. Gotuję aż płatki uzyskają odpowiednią konsystencję. Pozostawiam na noc w chłodnym miejscu. Rano podgrzewam i dodaję miód lub inną substancję słodzącą. Podaję z ulubionymi dodatkami. Smacznego !

Dziś odpowiadam na pytania Basi :) Dzięki za nominację :)

1. Mój sposób na udany poranek to...Pyszne, leniwe śniadanie w towarzystwie :)

2. Moje uzależnienie to... kawa, owoce (jabłka i cała reszta a w sezonie czereśnie (UWIELBIAM), warzywa i nabiał :) hehe tak poza jedzeniem - muzyka

3. Ulubiona forma relaksu...Gorące kakao +  muzyka/film  + świeczki (taki klimacik) :)

4. Książka, z którą się nie rozstaję...nie mam takiej :) ale czytam żeby nie było :)

5. Zimą lubię...- nie lubię zimy :) hehe zimą lubię gorący grzejnik :)

6. U innych ludzi najbardziej cenię...szczerość, punktualność, szacunek

7. Najlepiej czuję się otoczona aromatem...kawy, cynamonu i miodu od niedawna uwielbiam aromat wędzonej śliwki :)

8. Najprzyjemniejsze wspomnienie minionego roku...radość bliskiej mi osoby

9. Ulubiony smak z dzieciństwa...cukierki Eclairs Cadbury (to na chwilę obecną ale zapewne mam inny ulubiony smak z dzieciństwa) :)

10. Kiedy nie mogę zasnąć to...włączam ulubioną muzykę



11. Moje największe marzenie... największego marzenia nie zdradzę :) hehe chcę żeby się spełniło :)

Miłej i udanej niedzieli :)

Podpis
Podpis

16 komentarzy :

  1. Z selerem to dla mnie nowość. Może kiedyś się odważę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kokos i seler - brzmi ciekawie . Chyba zaserwuje sobię takie połączenie :)
    Miłego dnia i wyjazdu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe połączenie z selerem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Seler ma w sumie delikatny smak. Więc, czemu nie? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooooo! Będziesz w moim Wrocławiu :) Miłego dnia zatem życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam seler! pomsył żeby dodać go do owsianki szalenie mi się podoba :D
    pamiętam te cukierki, faktycznie były pyszne - najbardziej lubiłam te uczucie, kiedy nadzienie zaczynało się rozlewać....teraz już ich chyba nie można dostać, nie? :<

    OdpowiedzUsuń
  7. Kto nie ryzykuje ten nie je tak pysznego sniadania wiadomo <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jadłam już z marchewką, szpinakiem, pietruszką i burakiem, więc pewnie i na seler się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Do Wrocławia ? Ale zazdroszczę ! Uwielbiam to miasto :)
    Seler w owsiance ? Ciekawe ... ale chyba nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pysznie! Tobie też miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  11. czereśnie... jak ja za nimi tęsknie!
    a owsianka niezwykle ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem w szoku. Nawet nie pomyślałabym o takim połączeniu. Pysznie wygląda!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjny pomysł! Już czuję ten smak... Muszę spróbować koniecznie! :) I dużo dobrych dodatków, palce lizać, nooo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cóż za pomysł wręcz szalony! :D ale na pewno smaczny !!! :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)