poniedziałek, 20 stycznia 2014

200. Chlebek bananowo-cynamonowy

Śniadanie nr 200 więc czas na jakiś wypiek :) Od dłuższego czasu "prześladował" mnie chlebek bananowy i dziś go wybrałam :) Dodałam tylko cynamon :) Nie wiem tylko dlaczego nosi nazwę chlebka ? Dla mnie to takie pyszne, miękkie ciacho :) Zresztą nie ważne jak się nazywa ważne, że jest Genialny :) 

Tak było wczoraj...wyjęty prosto z piekarnika :)





A tak było na śniadanie :)




Chlebek bananowo-cynamonowy z żurawiną, śliwkami i orzechami (Inspiracja)

Składniki:
  • 1 banan
  • 60 g mąki pełnoziarnistej
  • 1 łyżka kakao
  • 20 g jogurtu naturalnego
  • jajko
  • 5 g masła
  • łyżeczka cynamonu - ilość dowolna :)
  • 1/3 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1/3 łyżeczki sody oczyszczonej
  • 15 g orzechów laskowych
  • 15 g śliwek suszonych
  • 15 g żurawiny suszonej

Przygotowanie:
Banana rozgniatamy widelcem i dodajemy resztę składników (śliwki i orzechy pokrojone). Wszystko razem mieszamy. Masę przekładamy do naczynia i pieczemy przez 35 min w nagrzanym piekarniku do 180'C.

Kolejna porcja odpowiedzi. Dziś przyszedł czas na pytania od Wiktorii :) 

1. Na co w wolnym czasie poświęcasz najwięcej czasu ? Spędzam go w kuchni i kombinuję :D lub nadrabiam zaległości filmowo/serialowe :) Słucham w spokoju muzyki :)

2. Jak widzisz siebie za 5 lat ? Szczęśliwa, właścicielka dobrze prosperującej kawiarni z licznymi smakołykami :) hehe a jak nie własna kawiarnia to praca z której będę zadowolona. Dom w którym ktoś będzie czekał :)

3. Jesteś zorganizowana czy raczej nie używasz kalendarza i często o czymś zapominasz? Zorganizowana :) 

4. Najlepsze połączenie smakowe, to.. tradycyjnie - jabłko i cynamon :)

5. Ile czasu poświęcasz na prowadzenie bloga ? Ciężko mi to określić :) Tyle ile potrzeba :)

6. Co jest w Tobie najlepsze ? Dobre pytanie...gdybym ja to wiedziała :):) 

7. Jakie miejsce chciałabyś zwiedzić ? Dlaczego akurat to ? Jakie...takie w, którym jest dużo inspirujących obiektów, widoków do sfotografowania :)

8. Czym chcesz się w przyszłości zajmować ? Właścicielka kawiarni :D:D 

9. Czego najbardziej nie lubisz robić ? hehe obierać granata :)

10. Jakie jest Twoje najśmieszniejsze wspomnienie z dzieciństwa ? ojj chyba staruszka już ze mnie bo nie pamiętam ;p;p Czemu te pytania są coraz to trudniejsze :D

11. Dobrze, że nie muszę wymyślać 111 pytań. Jaki jest Twój ulubiony owoc ? Czereśnie !!! a przez cały sezon jabłka :)


P.S. 27 stycznia w Lidlu rozpoczyna się tydzień amerykański - czas zaopatrzyć się w masło orzechowe :) 

Miłego dnia :) 
Podpis
Podpis

13 komentarzy :

  1. Gratuluję kochana 200 wpisu i oby było ich więcej ! :)
    Tak , tak widziałam na stronie lidla tę informację ! Idziemy robić zapasy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zacnie uczciłaś 200 śniadanie :) Chlebek bananowy jest pyszny; muszę znowu upiec :)
    Również mnie nie ominie wybranie się po masełko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję 200 wpisu:*
    Uwielbiam chlebek bananowy . Jest taki pyszny i słodziutki
    Ja też kiedy rano nie mam czasu włączyć piekarnika swoje wypieki przygotowywuję dzień wcześniej
    Dzięki za informację dotyczące tygodnia amerykańskiego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda przepysznie! Gratuluję 200. (nie mogę się doczekać aż mi stuknie taka liczba)! :)
    Już sobie zapisałam w kalendarzu ten tydzień amerykański - będę polować na lody "cookie dough", polecam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niedługo trzeba bedzie zrobic najazd na lidla!
    a "chlebek" pyszny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chlebek godny 200. posta!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za odpowiedzi i poinformowanie o tygodniu amerykańskim! Zbieram kaskę i do Lidla! ^^
    Gratuluję :***

    OdpowiedzUsuń
  8. tydzień amerykański! w końcu! ;D a na granata jest sposób... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Totalnie zazdroszcze ci tego śniadanka <3 zycze kolejnych 200 i jeszcze więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo taki chlebek bananowy z chęcią bym zjadła na śniadanie :)
    Gratuluję 200 śniadań i życzę kolejnych tak dobrych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę go koniecznie zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)