środa, 22 stycznia 2014

202. Ona jest niezastąpiona

Potrzebna ciepła, gęsta, owsianka :) Taka też była. Bez wielkiej ilości dodatków :) Już zapomniałam jej genialny smak :) Dodałam do środka tylko śliwki suszone a na wierzchu posypałam słoneczkiem i żurawiną. Nie mogło obyć się bez cynamonu :)





 
W przyszłym tygodniu czekają nas wielkie  mrozy (-20'C) dlatego dziś proponuję troszeczkę wiosny tej zimy 




Dziś na moje odpowiedzi doczekała się Natalia :) Czas oczekiwania wydłużył się przez ilość nominacji :) Dzięki, dzięki :):):)

1. Moje ulubione zwierze to ...Kot :) Miałam dwóch swoich ulubieńców...
2. Pastelowe róż czy może ostra czerwień ? pastelowy róż
3. Jeżeli masło orzechowe to z ...orzechami  + owsianka :):)
4.Paznokcie maluję na ...wszystko zależy od nastroju :) Moja paleta kolorów jest szeroka :)
5.Jakie 3 słowa opisują dziś Twój nastrój ? Nie lubię zimy - taki jest mój nastrój :)
6.Śpisz z misiem ? - misie na półce :)
7.Szpinak na słodko czy na wytrawnie ? Szpinak jest mi raczej obojętny :) Lubiłam oglądać  Popeye'a ale szpinak do mnie nie przemawia :) Jednak jeśli ktoś mi takie dane zaproponuje to narzekać nie będę :)
8.Śniadania w towarzystwie czy w samotności ? Towarzystwo mile widziane :)
9.Jaką słodycz zagraniczną strasznie chcesz spróbować ?
10.Lubisz Zimę ? NIE :) lubię tylko zimą ciepłe grzejniki :)
11.Ulubiony sklep odzieżowy ? Każdy sklep gdzie znajdę super ciuch jest moim ulubionym :)


Podpis
Podpis

14 komentarzy :

  1. lubię owsiankę, ta wygląda smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie nie zastapiona <3 !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka otulająca i cieplutka ! Poproszę taką na jutro ;)
    Dzięki za odpowiedzi :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Tęsknię za owsianką, a Twoja wygląda tak przepysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda, owsianka jest niezastąpiona i zawsze wyjątkowa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile ja bym dała , żeby rano zjeść taką ciepłą i gęstą owsiankę. No cóż muszę albo czekać 3 tygodnie albo w weekend pędzić do bio po bezglutenowe płatki owsiane :)
    Dodatki do owsianki u ciebie zawsze pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosta i rozgrzewająca, dobrze, że spełniła swoje zadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem właśnie taka jest potrzebna! :)
    Kwiaty śliczne, ale zimy nie oszukasz. Już się boję, co to będzie.

    OdpowiedzUsuń
  9. jak tylko spadł śnieg od razu zachciało mi się rozgrzewającego śniadanka!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)