poniedziałek, 28 kwietnia 2014

287. Wiosenne śniadanie

Kanapeczki :) Tak, tak jak kanapki to i domowy chlebek :) Do uczty kanapkowej idealnie pasowała herbatka Earl Grey od Sir William's. Delikatna z nutą bergamotki jak na earl grey przystało :) Tym razem się nie zawiodłam :)

Jak kanapki to i warzywka, które smakują wyśmienicie :) Pomidor, ogórek, rzodkiewka, papryka, szczypiorek. Wiadomo nie tylko warzywami człowiek żyje :) Znalazła się też wędzona pierś z kaczki oraz jajeczko :)



 Rozebrałam jajko z białka : ) 

Podpis
Podpis

13 komentarzy :

  1. Nie no tym samym żółtkiem to mnie zaskoczyłaś :P Ale masz pomysły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe to żółtko i mnie zaskoczyło :D Właściwie samo się "rozebrało" :)

      Usuń
  2. O na herbatkę z bergamotką to bym się skusiła.Na pewno świetnie pachniała.Pyszności na sniadanko.Monika Szlązak

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosennie bardzo dzisiaj! I ten Twój chleb, który zawsze taki puszysty jest... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak kolorowo, pokazujesz, że kanapki wcale nie muszą być nudne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak, to jajeczko faktycznie nie byłoby dla mnie, ale to nie zmienia faktu, że takie wiosenne kanapeczki to zawsze strzał w 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U ciebie wiosna trwa chyba przez cały rok : D
    Te jajeczko fajnie wygląda : D

    OdpowiedzUsuń
  7. U Ciebie to zawsze tak ślicznie i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie kanapki to dla mnie rzecz pierwszorzędna podczas wiosny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. po takim kolorowym i pysznym śniadanku to aż chce się góry przenosić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię te Twoje wiosenne kanapeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. No takie kanapeczki to ja rozumiem wysmienite i bogate w super kolory sniadanie <3 Ale smiesznie gołe żóltko hahaha <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)