środa, 29 października 2014

429. Prosto ze słonecznej krainy + Mixit

W mojej słonecznej krainie nadal świeci piękne słońce :) Uwielbiam tą pogodę :)

Owsianka gotowana z jabłkiem i marchewką, podana z konfiturą śliwkową i orzechami od MIXIT





















                                                      Kilka minut po godzinie 8 w mojej słonecznej krainie widoki były takie :) 
                    To dowody dla wczorajszych niedowiarków :) Tak jest w tej mojej słonecznej krainie :)

Dotarły do mnie kolejne puszki ze smakołykami od MIXIT :) 
Kiedy zobaczyłam, że moja puszka jest pusta nie zastanawiałam się długo i złożyłam kolejne zamówienie :) 
Jedna puszka to gotowa mieszanka skomponowana przez MIXIT o zawartość drugiej zadbałam już sama :)

Jak myślicie co kryję się pod talerzem....? :)
Oczywiście orzechowe smakołyki :)

  • orzechy włoskie w polewie cynamonowej
  • orzechy brazylijskie
  • orzechy laskowe
  • orzechy nerkowca
  • orzechy ziemne otoczone  czekoladą

Jagodziana Coffee - smakołyki:  zawiera to co lubię najbardziej :)
  • płatki kukurydziane w czekoladzie
  • ziarna kawy w czekoladzie
  • żurawina w karobie
  • orzechy włoskie w polewie cynamonowej

Trochę się obawiałam zamówić gotową mieszankę bo nie wiedziałam co tam zastanę ale obawy były nieuzasadnione. Nie ważne czy gotowa mieszanka czy zmiksowana samodzielnie każda puszka wypełniona jest po brzegi smakołykami :) Po 500 g przyjemności :)

Mixit - dobrze, że jesteście :)




16 komentarzy :

  1. Gęsta i przepyszna :)

    I zazdroszczę pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta opcja z orzechowymi/bakaliowymi mieszankami jest świetna! Niedługo też będę musiała złożyć zamówienie, ale obawiam się że takie orzechy to bym za jednym posiedzeniem była w stanie zjeść :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeeeej ile wspaniałości, nie wiem na czym oko zawiesić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki miks orzechów wręcz musi świetnie sie komponować z marchewkowo-jabłkową owsianką :D
    A zdjęcia... boskie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mixit jest świetne! Cudowne smakołyki otrzymałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same pyszności!
    I faktycznie pogoda dziś cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam orzechowe niespodzianki, uwielbiam zdrowo chrupać - po prostu! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dodatek marchewki w tej owsiance na pewno zrobił swoje! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna się ta jesień zrobiła. i za oknem, i w Twojej miseczce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę takiej pogody! U mnie od paru dni okropny smog i mgła. Taki urok Krakowa..

    Nowy adres bloga: przepissnaszczescie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chcę do tej Twojej słonecznej krainy! :3 I tą owsianką bym nie pogardziła :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta orzechowa mieszanka! <3 U Ciebie jest słonecznie nawet, jak za oknem słońca brak :) A jak słońce jest, to już w ogóle jest tutaj tak cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)