niedziela, 14 lipca 2013

36. Kanapka owocowa i kanapka drobiowa - Czy to już czas na maliny ?

Dziś zaś dzień bez słońca.......musiałam to słońce znaleźć z kanapkach :) i udało się. Przygotowałam kanapkę na słodko i słono :) Borówki, czereśnie, serek wiejski i syrop z agawy. To co lubię :)


Czy są już u Was na rynku maliny ? Czy to już pora na nie ? U mnie są strasznie duże, jakby chemik w nie inwestował :) Sprzedawcy twierdzą, że to nasze polskie ale nie smakują jak świeże maliny... Od niedawna jestem miłośniczką malin i nie wiem kiedy jest na nie sezon :) W tamtym roku zakochałam się w ich smaku i słodkości a teraz tego nie znalazłam ;/ Sprzedawcy chyba jednak nie mówią całej prawdy...


Kanapki z chleba pełnoziarnistego: pierwsza z serkiem wiejskim, borówkami, czereśniami i syropem z agawy, druga z piersią z kurczaka szczypiorkiem i pomidorem/kawa 







Nie mogę się doczekać... :) Własne smakują najlepiej




Miłego Dnia :) !

1 komentarz :

  1. U mnie maliny są już od dwu tygodni:) Niektóre duże i dojrzałe, inne troszkę brzydsze. A pomidory z krzaka... pachną pomidorowo, pachną powietrzem...

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)