sobota, 13 lipca 2013

35. Chleb pełnoziarnisty z piersią z kurczaka + jogurt naturalny

Uffff.... nareszcie chwila odpoczynku, cały dzień spędziłam w.... kuchni.... Wstałam, zrobiłam szybkie śniadanie i migiem na rynek po owoce :) Później szybka kawka z owocami przywiezionymi z rynku i zabrałam się za obiad. Dziś była zapiekanka z kaszy jęczmiennej z warzywami. Następnie zaczęłam szaleć z robieniem przetworów jagody, czereśnie itp. Wypróbowałam również przepis na syrop jagodowy z lawendą. Zobaczę co z tego będzie :) Przepis znalazłam na tym blogu: http://stokolorowkuchni.blox.pl/html
Wymodziłam również deser na niedzielę z kaszy manny i jagód :) Już jutro na moim blogu :)

 Chleb pełnoziarnisty z piersią z kurczaka + pomidor + rzodkiewka + szczypiorek/jogurt naturalny z cynamonem i syropem z agawy


Czas na kawę :)

hehe nie zawsze do kawki musi być ciasto :)


Miłego wieczoru ! :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)