niedziela, 21 lipca 2013

43. Pancakes pełnoziarniste z jagodami i musem truskawkowo-bananowym

Rano wycieczka rowerowa z Tatusiem a potem pyszne  śniadanie na dworze w gronie rodzinnym :) Pancakes przygotowała dziś moja Mamusia, dzięki jej za to :)  Ja byłam odpowiedzialna za mus i przygotowanie stołu :) 
Każdy dostał  zadanie zbudowania swojej własnej wieżyczki pankejkowej :)



Czekamy na gościa Honorowego - Pancakes

Jest i on..... :)

 Każdy stworzył swoje wieżyczki 


Wieżyczka Mamy




Wieżyczka Taty


 i Moja wieżyczka




 Moje pankejki były przełożone domową pastą słonecznikową na słono-połączenie idealne :)



 Było smacznie i miło :)

Miłej niedzieli :) !




Jagodowo Nam edycja 5!

3 komentarze :

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)