poniedziałek, 19 sierpnia 2013

72. Pierwsza owsianka z cukinią + pomidorki w kształcie gruszki


Dziś kolejne "pierwsze spotkanie". Tym razem przyszedł czas na owsiankę z cukinią. Podchodziłam to tego z rezerwą ale oczywiście jak się okazało nie było trzeba :) Owsianka i  cukinia to bardzo dobre połączenie -cukinia daję objętość. Niby je się normalną porcję owsianki ale dna miseczki długo nie mogłam zobaczyć :) "Spotkanie" zaliczam do udanych :) 

Owsianka (płatki owsiane, otręby owsiane i siemię lniane) z żółtą cukinią + borówki, truskawki, winogrona, śliwka, malina + cynamon



A to są moje pomidorki :) hehe mają świetny kształt :) 
Miłego Dnia :) 
   Podpis
Podpis

8 komentarzy :

  1. Dobrze, że się przekonałaś. Cukiniowa to jedna z moich ulubionych! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam cukinie, choć w owsiance jeszcze nie próbowałam;))

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jeszcze nie próbowałam, chyba będę musiała. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. owsianka z cukinią jest pyszna !! uwielbiam ją, spróbują koniecznie z kakao lub czekoladą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cukiniowe owsianki są pyszne, jest jedynie warunek- trzeba cukinię lubić i nie bać się wyzwań: )
    A pomidory są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie podane! :D Śliczne te warzywka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ale owocowo i kolorowo! no pięknie, tryska zdrowiem :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)