niedziela, 18 sierpnia 2013

71. Pełnoziarniste placuszki marchewkowe z sosem miodowo-cynamonowo-truskawkowym + mięta

Dziś śniadanie niestety jadłam sama - niech żałują ci co ze mną nie jedli :) Było pysznie i kolorowo. Zupełnie przez przypadek wykombinowałam sos miodowo-cynamonowo-truskawkowy :) Później jeszcze doszła mięta. Smak był obłędny :) Na niedzielne śniadanie przygotowałam  pełnoziarniste placuszki marchewkowe ze słonecznikiem, borówkami i malinami w środku :) plus ten przypadkowy sos :) Polałam jednego placuszka syropem jagodowo lawendowym :)

Pełnoziarniste placuszki marchewkowe ze słonecznikiem borówkami i malinami w środku + sos miodowo-cynamonowo-truskawkowo-miętowy. Syrop jagodowo lawendowy.
Podpis
Podpis






W przekroju


Miłego dnia :)
 hehe właściwie już popołudnia :)


















6 komentarzy :

  1. uwielbiam te marchewkowe, są jednymi z najlepszych!! obłedne ! a ty pysznie je podałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie truskawyyyyy :D oj szamałabym! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten sos wygląda obłędnie! *.* Cudowne placuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny i bardzo wartościowy wpis. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)