wtorek, 22 kwietnia 2014

Produkty Bieluch - opinia + pasta chrzanowo-jajeczna

Testowałam ostatnio produkty Bieluch. Dziś zapraszam was na moją recenzję :) Zaczęłam od produktu, który przypadł mi najbardziej do gustu a zakończyłam na produkcie, który mnie rozczarował. Tak, tak znalazł się taki produkt. Zapraszam do czytania :)


                                                           Serek naturalny Bieluch


Skład: mleko pasteryzowane, czyste kultury mleczarskie
Jest mój faworyt. Często bywa w moim domu :) Skład jak marzenie - idealny :) Konsystencja serka gęsta i kremowa. Smak delikatny, łagodny. Idealnie pasuje do pieczywa. Dobrze komponuje się z warzywami. Nadaje się również do wszelkiego rodzaju owsianek, naleśników i gofrów. Jest również dobrą przekąską między posiłkami :) Opakowanie opatrzone jest znakiem "Poznaj dobrą żywność"  Tak, tak to jest dobra żywność. Serek naturalny zasługuje na ten znaczek :) Opakowanie zawiera 150 g  serka.


Jogurt naturalny Bieluch

Skład: mleko pasteryzowane, odtłuszczone mleko w proszku, białka mleka, żywe kultury bakterii.

hmm skład do zaakceptowania. Chodź mając w sklepie do wyboru jogurt naturalny X bez dodatku mleka w proszku i jogurt naturalny Bieluch to wybrałabym jogurt X. Wiadomo jednak, że takich jogurtów na sklepowych półkach jest stanowczo za mało. Mleko w proszku służy do tego aby dany jogurt zagęścić. W tym przypadku mleko w proszku raczej stanowi mały procent ponieważ sam jogurt ma konsystencję płynną, lejącą się. Jest delikatny i troszeczkę kwaśny. Kwaśny - nic w tym dziwnego w końcu to jogurt naturalny :) Na opakowaniu widnieje napis bez dodatku cukru. Za to duży plus. Nie ma cukru jest i mały kwaśny posmak :) Ja go lubię. Produkt również opatrzony jest znakiem "Poznaj dobrą żywność".  Jogurt jest zdrowy bez dodatku produktów chemicznych więc zasługuje na taki znak. 
Jogurt naturalny świetnie sprawdził się w paście chrzanowo-jajeczniej, która gościłam u mnie na świątecznym stole :) Przepis znajdziecie na końcu wpisu :) Polecam

Twaróg półtłusty

Skład:.....właśnie składu brak :/ To dla mnie duży minus. Wiem, wiem to tylko twaróg i powinien mieć tylko mleko +  kultury bakterii więc po co umieszczać informację na opakowaniu ? Moim zdaniem takie informacje są ważne. Skąd mam pewność, że taki twaróg nie zawiera innych dodatkowych i niepotrzebnych składników ? 
Twaróg zapakowany jest w wygodne opakowanie z możliwością wielokrotnego otwierania i zamykania. Dzięki takiemu zamknięciu zachowa dłużej świeżość. Konsystencję twarogu można zaobserwować na 2 i 3 zdjęciu :) Jak widać jest dość kruchy. Nie można było ukroić plasterka nożem ponieważ wszystko się od razu kruszyło. Smak przyzwoity było można wyczuć, że je się twaróg :) W niektórych przypadkach niestety twarogi nie smakują tak jak powinny. Na szczęście ten twaróg nie należy do tego przypadku :)
Malinowy serniczek gotowany z użyciem tego twarogu był bardzo smaczny :) 

Przepis znajduję się tutaj ---> KLIK
Serek Bieluch waniliowy

Skład: mleko pasteryzowane, wsad (cukier, syrop glukozowo-fruktozowy z pszenicy, skrobia modyfikowana, substancje zagęszczające: pektyna, guma guar, barwnik - Beta karoten, ekstrakt z krokosza barwierskiego, aromaty), czyste kultury mleczarskie.
No nie powiem wsad ma bogaty i to aż za bardzo :)
Ten produkt niestety bardzo mnie rozczarował ;/ Skład....nie dla mnie ;/ Ja się pytam...gdzie jest wanilia lub chociaż coś co zastępuję wanilię ? :) Nie ma :) Jedynie ekstrakt z krokosza barwierskiego nadaje kolor waniliowy :) To by było na tyle wanilii :) Zastanawiające jest to, że w serku wanilii brak a smak waniliowy jest :)....czy to magia ? :) Napis na opakowaniu nie kłamie....serek o smaku waniliowym jest :) Jest również delikatny i łagodny :) Dla osoby, która nie czyta składu produktów będzie to produkt wspaniały a nawet idealny. Ja niestety do takich osób nie należę ;/ i po ten serek nie sięgnę już więcej ;/ Wiem, że trudno znaleźć serek waniliowy/o smaku waniliowym z dobrym składem ale po Bieluchowym produkcie spodziewałam się czegoś więcej. W zasadzie spodziewałam się krótszego i lepszego składu. Na szczęście ten serek nie jest opatrzony znakiem "Poznaj dobrą żywność" :)
Opakowanie 125 g.


Podsumowując: 
Moim nr 1 od dawna jest serek naturalny Bieluch :) Pasuje do wszystkiego i często z chęcią po niego sięgam :) Dodać do niego wanilię i serek waniliowy gotowy :) Do twarogu i jogurtu naturalnego z chęcią wrócę. Jednak serek o smaku waniliowym będę omijała z daleka ;/ To wszystko przez to, że czytam skład produktu :)

Na sam koniec zamieszczam przepis na pastę chrzanowo-jajeczną :) 

Pasta chrzanowo-jajeczna

Składniki:
  • 200 g chrzanu (korzeń)
  • 2 jajka
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego Bieluch (ilość jogurtu zależy od upodobań smakowych. Im więcej jogurtu dodacie tym pasta będzie łagodniejsza)
  • szczypta cukru
  • 2 łyżki soku z cytryny
  • sól do smaku
Przygotowanie:

Jajka gotujemy na twardo. Żółtka rozdrabniamy ze szczyptą cukru a białko kroimy w drobną kostkę. Chrzan trzemy na tarce na małych oczkach. (Proszę zaopatrzyć się w chusteczki - chrzan wyciśnie z nas ostatnie łzy :)) Do chrzanu dodajemy sok z cytryny, jogurt, sól do smaku i żółtka. Wszystko razem blendujemy. Dodajemy pokrojone w kosteczkę białko. Przekładamy wszystko do słoika i chowamy w lodówce aby smaki się "przegryzły". Pasta nadaje się do rożnego rodzaju mięsa, dobrze spisuje się na kanapce z pomidorem :)


Podpis
Podpis

16 komentarzy :

  1. Uwielbiam naturalnego Bielucha! Po prostu muszę mieć przynajmniej jedno opakowanie w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszy serek waniliowy, jaki miałam okazję jeść to Turek Świeży, polecam spróbować - żadnych chemii w składzie no i naturalnie jest wanilia, haha :)

      Usuń
    2. Będę musiała go poszukać :) Dzięki :)

      Usuń
  2. Uwielbiam serki z Bielucha... Twarogi mają również smaczne.... moja mama karmiła mnie i moją siostrę nimi w dzieciństwie :) Moim zdaniem to dobra firma :)

    P.S nie wiedzialam, że z firmą Bieluch można nawiązać współprace... Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja już dawno została napisana a czekała na publikację :) Co do Bielucha to kiedyś jadłam również i smakowe serki (uwielbiałam z ziołami i ew. ze szczypiorkiem), ale teraz wydają mi się za tłuste i ta guma guar po ktorych mam niestrawnosć :( ale naturalne uwielbiam... pyszny z niego jest sernik ;D

      Usuń
  3. Waniliowego nie widziałam u mnie, ale naturalny uwielbiam. Jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bieluch najlepszy do śniadań i nie tylko :) zazwyczaj używam serek naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, że waniliowy smak też jest w ofercie. Muszę spróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeśli np do twarogu nie dodano żadnych "gratisów" to skład nie musi być podany na opakowaniu :) serek naturalny bielucha uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam serki od Bielucha! Naturalny i Waniliowy wymiatają <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja z Bielucha uwielbiam właśnie ten serek i twaróg ale chudy.
    A co do waniliowego .... wolę sobie sama go zrobić :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po serek nat. sięgnę. Po resztę nie- te skladu ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Serek naturalny jest bardzo dobry :) Innych produktów tej firmy zw względu na skład nie kupowałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. zawsze kupuję naturalnego bielucha!
    pasuje do wszystkiego :))
    waniliowego jeszcze nigdy nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie też ten naturalny serek jest na 1-szym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)