sobota, 31 sierpnia 2013

84. Tost z bananem i miodem akacjowym + cynamon

Dziś poleciałam z samego rana na rynek i zakupiłam jeszcze trochę owoców letnich :) Jednak jest ich już naprawdę mało - na rynek wkracza jesień ! Pełno pomidorów, papryki, nektarynek, brzoskwiń i innych jesiennych smakołyków :) Na śniadanie przygotowałam tost z chleba żytniego z bananem i miodem akacjowym a do tego oczywiście cynamon :) + na przegryzkę nektarynka :). 

Wszystkiego Najlepszego z okazji dnia Blogera ! :):) Wielu inspiracji życzę dla wszystkich Blogerów :) !
Tost z chleba żytniego z bananem i miodem akacjowym. Dodatkowo cynamon :) + na przegryzkę nektarynka :)




Miłego Popołudnia :) !
Podpis

19 komentarzy :

  1. jak dla mnie jesienne smaki to jabłka, gruszki, dynia :)
    chlebek oblany miodem wygląda bardzo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe dla mnie też, ale ta czerwień pomidorów i papryki na rynku tak biła po oczach, że tylko właściwie to zapamiętałam :) Jabłek i gruszek też było dużo :) ale to mam u siebie w sadzie więc aż tak na nie zwracałam uwagi :)

      Usuń
  2. tak się zastanawiałam, co tak błyszczy a to miodzik :)
    strasznie mi się podoba ta filiżanka w tle:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to miodzik :) Filiżanka jest z Home&You :) Teraz do nabycia w kolorze miętowym :)

      Usuń
    2. w miętowym *.* mam nadzieję,że niedługo będę mogła się wybrać na poszukiwania ^^

      no własnie napisane było "do zapiekania"... :< kosztowało chyba 7zł i stało gdzieś kompletnie z boku na półce, z dala od rzeczy tego typu :)
      najwyżej przetestuję jak już najdzie mnie chęć na wypieki, może nie będę musiała zbierać odłamków w piekarniku. Słoiki wytrzymują to czemu takie coś ma nie wytrzymać? ;D

      Usuń
    3. yeah, pepco czasami szokuje cenami - lubię się tam snuć, często właśnie można trafić na taką niespodziankę :)

      Usuń
    4. hehe to całkiem jak ja :) Lubię się tam tak błąkać :D Mama się mnie pyt po co tutaj przyszliśmy ? hehe skąd ja mam wiedzieć jak coś znajdę to właśnie po to przyszłyśmy :)

      Usuń
    5. Haha, dokładnie. Nawet samo chodzenie między regałami i oglądanie rzeczy jest satysfakcjonujące. Pamiętam swoją pierwszą wizytę w Ikei, przesiedzialam tam kilka dobrych godzin ^^

      Usuń
  3. Filiżanka z Home&You? Mam identyczną, tylko w innej tonacji kolorystycznej:)
    A te jesienne smaki są według mnie lepsze od letnich truskawek czy malin...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, filiżanka jest z Home&You :) wiem wiem jaką ty masz jest taka miętowa ? :) Najpierw była do kupienia ta różowa a w nowej kolekcji była ta Twoja :) Ja tam owoce bardzo lubię :) Nie ważne czy letnie czy jesienne :D W każdej porze znajdę coś dla siebie :)

      Usuń
  4. Tościk - pycha :D Śliczna filiżaneczka <33

    OdpowiedzUsuń
  5. dziś jest dzień bloggera? Loool :P dobrze wiedzieć xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak to dziś jest dzień Blogera :) Też się zdziwiłam :) hehe zrobiłabym wystawniejsze śniadanie :):)

      Usuń
  6. u mnie dzisiaj też banany, ale w torcie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. to czemu nie śniadanko z ostatnim tchnieniem letnich owocków ?! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jadłam śniadanie to jeszcze nie miałam owoców :) Zapasy uzupełniłam po śniadaniu :) hehe musiałam mieć energię aby dotargać owoce do domu z rynku :)

      Usuń
  8. ja jeszcze do takiego tosta dadaję masło orzechowe i jestem w siódmym niebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak robię :D hehe i też jestem w siódmym niebie :)

      Usuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)