niedziela, 1 września 2013

85. Placki jabłkowe z sosem jogurtowym - jagodowo-lawendowym

Ta niedziela jest baraaaardzo leniwa :) Dziś na śniadanie zjadłam placki jabłkowe z sosem jogurtowym - jagodowo-lawendowym. Plus niezliczona liczba dodatków :) tzn, owoców :) Figa, śliwka, maliny, borówki i banan :)
Placki jabłkowe z sosem jogurtowym - jagodowo-lawendowym



Moje pierwsze PUCHATE placki :)






                                                                                                                 
Miłego Popołudnia :) ! Wykorzystajcie je jak najlepiej :)

                                                                                                                 Podpis
Podpis

16 komentarzy :

  1. puchate ci wyszły, takie grubiutkie -fajne :) bardziej jednak kusi mnie poelwa - lawendowa? mmm musiało być bardzo smacznie ;)
    miłej leniwej niedzieli ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polewę zrobiłam z syropu jagodowo-lawndowego. Po prostu wymieszałam jogurt naturalny z tym syropem :) Syrop zrobiłam na zimę ale mieszam go z różnymi smakołykami :)

      Usuń
  2. Aaaa znowu pyszności poproszę troszkę:)Monika Sz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, zapraszam :D Zrobię porcję dla Ciebie :)

      Usuń
  3. Co zrobiłaś, ze wyszły tak puchate ? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe można powiedzieć, że nic nie robiłam :) Wcześniej do ciasta dodawałam osobno białko (ubite) i żółtko - wychodziły normalne. Dziś natomiast dodałam całe jajko i wszystko razem wymieszałam z mąką, proszkiem i sodą. Plus trochę mleka do uzyskania gęstej konsystencji :) Zapewne wyszły takie puchacze bo w cieście znalazło się również jabłko pokrojone na dość duże kawałki :) i to one uniosło ciasto :)

      Usuń
  4. genialny kolor polewy Ci wyszedł, wszystko razem wygląda tak bajkowo :) muszę kiedyś wypróbować twój patent z jabłkiem, może w końcu też się doczekam puchatych placuszków? :)
    mąkę użyłaś pełnoziarnistą, czy białą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe to w takim razie życzę aby puchate placki Tobie wyszły :) ! Użyłam mąki pełnoziarnistej :)

      Usuń
    2. takie puchacze z pełnoziarnistej, szczęściara :)
      herbata od teekkane, ostatnio się na nią natknęłam i jest przepyszna *.* http://www.teekanne.pl/green-tea-cranberry-raspberry.php# o ta :)

      Usuń
  5. Ale puchate i wypasione :D Daj jednego! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Trzeba próbować :D Ta grubość to zapewne i tak zasługa jabłek :):)

      Usuń
  7. Mega grubaski! Uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)