wtorek, 27 sierpnia 2013

Święto Ceramiki Bolesławieckiej

Obiecana fotorelacja ze święta Ceramiki Bolesławieckiej. 

Pierwszy raz w tym święcie uczestniczyłam kilka lat temu - w rynku znajdowało się tylko kilka stoisk. Impreza miała klimat można powiedzieć kameralny. Po kilku latach nastąpiły ogromne zmiany - brakowało dnia żeby to wszystko ogarnąć. Rynek wypełniony był straganami, wybudowane zostały dwie sceny, koncertom i pokazom nie było końca. Przed  wjazdem do Bolesławca również usytuowane były stoiska z ceramiką. Można było nawet samemu pomalować kubki, miski itp. Kolejki były nieziemskie więc nie czekałam. hehe nie chciałam pokazać swojego talentu artystyczne :) 
No to czas na zdjęcia :)


Miseczkowy raj :) 


świetny zestaw sztućców  
Miseczka w żabki
Znalazły się również talerze :) 

Przepiękna miseczka i to jeszcze do zapiekania...tylko czemu taka droga :)
Zestaw idealny :) 
Słonik na szczęście dla wszystkich  :) 
 Takie proste - ale zauroczyłam się nimi :)


Coś dla miłośników pszczółek :)  Jak widać każdy znajdzie coś  dla siebie :)



W drodze powrotnej był czas na mały spacerek po lesie, który okazała się "lasem"  wrzosowym - przepięknie


a potem czas na obiadek nad wodą  :) Na obiad był pstrąg - niestety był taki dobry, że nie zdążyłam zrobić jemu zdjęcia :). Tak mi się tam spodobało, że jeszcze odwiedzę to miejsce i pstrąg bądź jakaś inna ryba doczeka się zdjęcia :)

Moja kolekcja wzbogaciła się o dwie nowe miseczki :) Można je zapiekać ale ja i tak się nie odważę na ten krok :) hehe były bezcenne :)

 Polecam i Zapraszam w przyszłym roku do Bolesławca :) 

To teraz czas na śniadanie :)


P.S. to mój wpis nr 100 :)

Podpis
Podpis

15 komentarzy :

  1. cudne miseczki:) chciałbym tą z żabkami i pszczółkami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczności. Chyba wydałabym tak wszystkie pieniądze! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jakie śliczne filiżanki.A żabki i pszczółki słodkie:)Monika Sz

    OdpowiedzUsuń
  4. ahh ale piękne te rzeczy...marzy mi się taki komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. porcelana w grochy! MEGA :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie urzekła ta porcelana - hehe chyba wrócę po filiżankę :)

      Usuń
  6. Jestem oczarowana, nie wiedziałabym na jaką miseczkę się skusić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te miseczki! Gratuluję 100 :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie cudne, chyba bym tam oszalała !! uwielbiam kupować miseczki i inne, twoje są prześliczne ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bym wybrała kubek :D piękne piękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne. Zwłaszcza te z pszczółkami. Kilka lat temu dostałam trochę ceramiki z Bolesławca jako prezent ślubny i do dziś to są moje ulubione naczynia. Nie ma lepszych!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)