piątek, 8 listopada 2013

140. Owsianka na Dzień Zdrowego Śniadania

Dziś jest Dzień Zdrowego Śniadania - co prawda organizowany jest on w szkołach ale w domu przecież też trzeba jeść zdrowe śniadanka :) Przykład idzie przecież z góry :) Moja propozycja na zdrowe śniadanie to oczywiście owsianka ! :) Chodziła za mną od wczoraj ale tak naprawdę to przekonało mnie do niej śniadanie Agaty  i kołderka z cynamonu :) Moja owsianka była dziś bananowa z kiwi, mandarynką oraz śmietankowo-cynamonowym serkiem i ogromną ilością cynamonu  :)








Miłego Popołudnia :)

Podpis
Podpis

9 komentarzy :

  1. Wyjmuję mandarynkę i porywam ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale czemu wyjmujesz? Mandarynki bardzo zdrowe, a śniadanko z nimi - apetyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. takie śniadania to ja uwielbiam:d

    OdpowiedzUsuń
  4. Owocowo, kolorowo - to lubię! Zdrowe śniadanie na poprawę humoru :D

    OdpowiedzUsuń
  5. dzień zdrowego śniadania koniecznie z pysznym i pożywnym śniadaniem, jakim z pewnością jest owsianka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pysznie, zdrowo - chyba o to chodzi w śniadaniach <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam, że dzisiaj obchodzimy taki dzień ;) Twoje śniadanko musiało pysznie smakować bo wygląda bardzo smakowicie - jak deser ;D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja najbardziej lubię owsianki z bananem. Nie trzeba ich już słodzić :))

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)