piątek, 29 listopada 2013

156. Płatki jaglane na mleku z masełkiem piernikowym (Pomazanka z ciasteczkami korzennymi)

Płatki jaglane już długo czekały na wypróbowanie. Dziś nadszedł ten dzień - doczekały się :) Oczywiście nie wiem dlaczego tak długo czekałam. Są mega błyskawiczne w przygotowaniu. Bardzo szybko gęstnieją - to duży plus :) Zjadłam je z masełkiem, które tak zachwala blogosfera - oczywiście wiecie co dobre :). Czyli Pomazanka z ciasteczkami korzennymi - podoba mi się ta czeska nazwa :) 
Śniadanie = Rewelacja :) ! Święta już dziś w moim domu - brakowało tylko świątecznej piosenki :)






Pomazanka już rozpuszczona - smakuje jeszcze lepiej :) a myślałam, że to  niemożliwe :)



Składniki:
  • 50 g płatków jaglanych
  • 250 ml mleka
  • łyżeczka masła piernikowego - Pomazanki :)
  • cynamon - dowolna ilość :)
Przygotowanie:

Do gotującego się mleka wsypujemy płatki, zmniejszamy gaz i tak gotujemy z 2-4 min. aż zgęstnieje. Przekładamy do miseczki i dodajemy masełko, posypujemy cynamonem i zajadamy :) Smacznego !


Miłego popołudnia :)

Podpis
Podpis

6 komentarzy :

  1. Kocham ten krem <33 Mam 3 słoiczki !
    Pyszności u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale aromatyczne śniadanko! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie rozpuszczone pod wpływem ciepła smarowidła <3 ale tego jeszcze nie próbowałam, gdyż do najbliższego lidla mam kilkadziesiąt kilometrów. :( płatki jaglane są boskie, więc Twoje dzisiejsze śniadanie też :3

    OdpowiedzUsuń
  4. super przepis!
    w weekend koniecznie musimy spróbować ;)
    wygląda rewelacyjnie a smakuje pewnie jeszcze lepiej ;)
    buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. czytam wszędzie o tym kremie, ale oczywiście we wszystkich, wrocławskich lidlach już dawno wykupiony ;( ale dzięki temu zrobiłam go sama w domu, w znacznie zdrowszej, a pewnie równie pysznej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie to masełko dorwałam we Wrocławiu :) w tym Lidlu co jest w Leśnicy :) Było go tam dużo :). Wiadomo, że domowy będzie lepszy i zdrowszy - bez dwóch zdań :) Ja też pokuszę się o zrobienie domowego :)

      Usuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)