piątek, 29 listopada 2013

Masło piernikowe - (Pomazanka z ciasteczkami korzennymi) - Opinia

Przeglądając od jakiegoś czasu blogi zaobserwowałam, że dużym zainteresowaniem cieszy się najnowszy produkt Lidla z serii Deluxe. Jeśli blogosfera coś zachwala nie można przejść obok tego obojętnie :) Tak jest  w przypadku produktu do smarowania chleba z ciasteczkami korzennymi, który jak już wcześniej wspomniałam można zakupić w Lidlu. Jeżeli jeszcze nie został wykupiony :). Ja troszeczkę się go naszukałam :)

Zdjęcie produktu w okazałości :) - Słoiczek mieści 400 g produktu i kosztuje 8,99 zł. Za taką ilość cena jest przystępna :)



Coś o kcal: 100 g produktu to 584 kcal. Czyli jedna czubata łyżeczka ( 8 g)  produktu to 47 kcal 


Skład produktu: ciasteczka korzenne 57%,(...) tłuszcze roślinne,(...) woda, emulgator: mono- i diglicerydy kwasów tłuszczowych; kwas: cytrynowy; regulator kwasowości: cytryniany sodu; płynny cukier. substancja spulchniająca: węglany sodu; sól, cynamon,oleje roślinne (...), cukier, emulgator (...) przyprawy korzenne, (...) orzechy laskowe, mleko w proszku odtłuszczone. 

Pełen skład widoczny na zdjęciu :)
Skład pozostawia wiele do życzenia, ale zawsze przecież mogło być gorzej :) Są ciasteczka korzenne w dużej ilości, przyprawy korzenne i cynamon (w swojej całej okazałości a nie aromaty). W tym składzie można znaleźć naprawdę parę plusów :)


Odkręcamy zakrętkę...

 ...i zaglądamy do środka - w środku gęste, kremowe masełko i przecudny zapach ciasteczek korzennych.

 Ta łyżeczka pomieściła 8 g produktu


Naprawdę gęste :)



Masełko bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło. Faktycznie jest to produkt do smarowania chleba - smakuje z nim wyśmienicie. W smaku jest słono-słodki. Wyraźnie czuć ciasteczka korzenne i ten zapach jest obłędny. 

Posmarowałam nim kromkę domowego chleba pełnoziarnistego i się rozpłynęłam :) Z tego połączenia powstał naprawdę szybki piernik :) Masło będzie pasowało do kanapek na słodko. Wersji wytrawnej raczej nie zaryzykuję :) Może ktoś inny będzie odważniejszy :)

Sprawdzi się również dobrze jako dodatek do owsianki, różnego rodzaju płatków czy ciasteczek :) Rozważam opcję aby nadziać nim ciasteczka lub pierniczki :) Pierniczki podwójnie piernikowe - to jest to :)

Polecam !
P.S. Uwielbiam tą czeską nazwę - Pomazanka :)
  

Ocena
Smak
Tak jak producent obiecuje - smak ciasteczek korzennych :)
5/5
Zapach
Obłędny - czuć święta :)
5/5
Konsystencja
Mega gęsta - całkiem jak masło
5/5
Skład
Pozostawia wiele do życzenia, ale zawsze może być gorzej :) Ważne, że na pierwszym miejscu znajdują się ciasteczka korzenne  i nie ma aromatów :) 
3,5/5
Cena
8,99 zł - 400 g - wiadomo, że zawsze może być taniej :)
4,5/5
Ogólna ocena
Polecam wszystkim smakoszom i tym, którzy nie mogą doczekać się świąt :)
4,6/5
Miejsce zakupu
Lidl

Propozycja
Podania



Jeśli ktoś ma jakieś dodatkowe pytania dotyczące tego produktu to proszę pytać śmiało :)

Podpis
Podpis

17 komentarzy :

  1. Ja już mam 3 słoiki hehe , tak jest wspaniały ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie ze napisałaś recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och to smarowidło jest super:) Trochę bałam się go kupić, bo określenie na etykiecie "produkt do smarowania chleba" jakoś nieszczególnie mnie zachęciło;p Myślałam, że będzie to coś bardzo mydlanego, ale odważyłam się, kupiłam i bardzo się z tego powodu cieszę. Szkoda, że pół słoiczka już za mną... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też obawiałam się tego produktu do smarowania chleba :) nazwa taka myląca - obawiałam się, że będzie takie "mdłe" ale na szczęście jest inaczej :)

      Usuń
  4. pierwszy raz widzę takie masło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. booooooskie! a ja zaraz wrzucę moje domowe, o zupełnie innej konsystencji, ale w smaku wspaniałe ;)
    czyżbyśmy były z tych samych okolic? jestem ze stabłowic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z okolic tych samych ale pod względem województwa :) We Wrocławiu studiowałam i jestem tam teraz częstym bywalcem :) W ogóle to Wrocław uwielbiam :) Już się nie mogę doczekać domowej wersji masełka piernikowego :) Wrzucaj szybciutko :)

      Usuń
  6. Ja mam w planach zrobienie takiego kremu w domu :) z pewnością smaczny, ale jednak skład mnie lekko osłupił haha :D Nominowałam Cię do zabawy "10 faktów o mnie", zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja zakupiłam i me dziecie zadowolone było..ale Jego podniebienie jeszcze bardziej podbiła domowa wersja - tutaj masz przepis do naszego kremu http://gotujzrodzinka.pl/dla-dzieci/sniadanie/krem-korzenny-pieczywa/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda,że ma mleko w proszku...weganie nie spróbują...

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepraszam, że nie odpisałam na Twój komentarz u mnie na blogu, ale widzę, że udało Ci się zakupić krem :-)) Fakt, już trudno było dostać go gdziekolwiek i super, że jeszcze trafiłaś. Wiadomo jak to jest ze składem, zawsze można się do czegoś przyczepić ;-) Mimo wszystko kremik jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten produkt to zwykłe śmieciowe jedzenie. Sam tłuszcz i to jeszcze uwodorniony. Poza tym biała mąka i cukier.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom białą mąkę i cukier można jeść od czasu do czas...te produkty nie zabijają od razu....Wszystko jest dla ludzi i wiadomo, że w rozsądnych ilościach :) Nie zjadłam całego słoiczka na raz ;p Nic mi nie jest do dziś :) Każdy jednak ma swoje upodobania smakowe i ja to rozumiem :) Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Pod względem smakowym to na pewno jest pyszne. Jednak ten skład jest zniechęcający.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)