sobota, 30 listopada 2013

157. Sałatka z rukoli, mozzarelli i pomidora + 10 faktów o mnie

Dziś u mnie sałatkowo :) Rukola z bazylią, szczypiorkiem, oregano, pomidorem, mozzarellą i słonecznikiem. Dodatkowo siemię lniane i pieprz cayenne. Wszystko skropione cytryną i podane z musztardą :) + domowy chlebek pełnoziarnisty. Do sałatki wyjątkowo dziś wypiłam herbatę :) Herbata biedronkowa o smaku pomarańczy z cynamonem i goździkami :). Muszę przyznać jak na herbatę z biedronki jest to bardzo smaczny produkt :)





Kolejne nominacje :) Tym razem od Agaty i Oli - dziękuję :*

10 faktów o mnie :)

  1. Mam na imię Patrycja - ale to już wiemy :). Bardzo lubię swoje imię i kiedy słyszę jak ktoś mówi do mnie Pati to złość się we mnie budzi :). Nie lubię tego "zdrobnienia". hehe jestem wręcz na nie uczulona.
  2. Mam obłędnie długie włosy - ludzie kiedy je widzą wzywają niebiosa :) hehe nie mam pojęcia dlaczego ? :) Kiedy się pytają "Czy piorę je w pralce ? " żartobliwie odpowiadam, że wystarczy pranie ręczne :). Długie włosy naprawdę nie są aż tak ciężkie w utrzymaniu. Kwestia wprawy i lata praktyki :) 
  3. Jestem miłośniczką kawy: uwielbiam kiedy jej aromat roznosi się po mieszkaniu :)
  4. Herbaty smakowe to moja druga obsesja :) Niestety chyba wolę je kupować bo z piciem jest gorzej :) Półka już się ugina od jej nadmiaru. Dzieję się chyba tak dlatego, że żadna herbata nie spełnia moich oczekiwań smakowych - wszystkie smakują podobnie :) Nigdy nie smakują tak ja obiecuje producent :) Chodź ostatnio piłam w kawiarni obłędną herbatę Spicy Cinnamon marki Richmont. Muszę się koniecznie w nią zaopatrzyć - tą herbatę mogłabym pić litrami :) Smak i aromat rewelacyjny. Na tą pogodę w sam raz.
  5. Kiedy coś gotuję w kuchni wolę być sama :) Lubię mieć porządek podczas gotowania jednakże  nie udaje mi się go utrzymać :D - stanowczo za dużo brudzę naczyń. Staram się z tym walczyć - może kiedyś dojdę do perfekcji :)
  6. Tak jak większość z nas zbieram kubki - już od dawna :) Teraz kolekcję powiększam o filiżanki, miseczki i talerzyki :) To wszystko dzięki blogosferze :)
  7. Lubię robić zdjęcia - fotografuję wszystko :) Spacer ze mną to jeden wielki "pstryk" :)
  8. Podobnie jak  Ola stwierdzam, że bycie samotną jest mi przeznaczone :)
  9. Wraz z mamą lubimy oglądać komedie romantyczne - po obejrzeniu prawie wszystkich już na samym początku filmu wiemy jak się skończy :D One są takie przewidywalne :) ale czas spędzony z mamą jest bezcenny :)
  10. Lubię spontaniczne wyjścia z moimi przyjaciółkami :) Spotkania są naprawdę spontaniczne bo każda z nas ma mało czasu i nie ma co planować wyjścia - wiadomo, że i tak nie wyjdzie :D Dlatego trzeba wszystko robić z zaskoczenia :) 
  11. Bonus: :) Nie mogę doczekać się świąt - tego świątecznego klimatu, melodii świątecznych, gotowania, krzątania się po kuchni, itp. :):) Jak nigdy czekam na święta :)
To by było na tyle - gratuluję wszystkim, którzy dotrwali do końca :)

Nominuję:



Podpis
Podpis

10 komentarzy :

  1. Pyszności u Ciebie z rana :)
    Punkt 5 i 7 oraz 8 - identycznie co u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja chcę zobaczyć Twoje włosy , o ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci takich spontanicznych wyjść z przyjaciółmi. Ja niestety rzadko gdziekolwiek bywam :<
    Prawdziwie włoskie śniadanie! ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej, dziękuję za nominacje!
    Zazdroszczę długich włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sałatka! ;) oj zle kończą Ci którzy przeszkadzają mi w kuchni np. zostają obsypani maką hehe ;)lub ochlapani wodą lepiej ze mną nie zadzierać !! i też uwielbiam kawę <3

    OdpowiedzUsuń
  6. 5 - oooo tak zdecydowanie :D
    i dzięki za miłe słowa u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. aj, ale sałatka! Mmm.. uwielbiam te smaki, trafiłaś w 10! :D
    Gratuluję nominacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo dziękuję za nominację, odpowiem pewnie jeszcze dziś ;)
    co do piernika leżakującego to ciężko mi się wypoiwadać, bo robię go pierwszy raz ;) jest dość zwarty, ale wydaję mi się, że coś z tego będzie. pachnie obłędnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)