niedziela, 1 grudnia 2013

158. Kakaowo-banonowo-jabłkowe kluski kładzione a w środku czekolada

Przyszedł czas na kluski kładzione :) Dziś wersja kakaowo-bananowo-jabłkowa z gorzką czekoladą w środku :) Podane z bananem, cynamonem i orzechami włoskimi, które wczoraj sama łupałam :):) Czułam się jak wiewiórka robiąca zapasy na zimę :) Zapas orzechów laskowych, włoskich i fistaszków - zima już mi niestraszna :)










Składniki:
  • 50 g mąki pszennej pełnoziarnistej
  • 1 jajko (tym razem nie zapomniałam go dodać ) :)
  • 1 łyżka (10 g) kakao
  • 0,5 banana
  • 0,5 jabłka
  • 15 g gorzkiej czekolady (posiekanej)
  • 300 ml mleka + 3 łyżki do ciasta
  • cynamon i orzechy
Przygotowanie:

Mąkę, kakao, jajko, 3 łyżki mleka, posiekaną czekoladę i starte owoce (na grubych oczkach) połączyć ze sobą - wymieszać. Do garnka wlać mleko i zagotować - zmniejszyć gaz i powoli małą łyżeczką wrzucać masę (robimy takie "kleksy"). Mieszamy i gotujemy kilka minutek. Przelewamy do miseczki, dekorujemy bananem, orzechami i cynamonem. Zajadamy. Smacznego :)


Miłego popołudnia niedzielnego :)
Podpis
Podpis

4 komentarze :

  1. Ale pycha *.*
    I porywam Ci ten słoiczek orzechów !
    Co do legginsów kupione były w sklepie Veneziana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kluski uwielbiam;)) Z czekoladą musiały smakować nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też powinnam zabrać się za łupanie orzechów, bo potem nigdy nie mam cierpliwości, żeby robić to przed pieczeniem albo gotowaniem - a wykorzystać przecież trzeba, tym bardziej, że je uwielbiam :)

    Dziękuję za nominację! :)
    Odpowiem jak tylko znajdę chwilę, żeby sklecić parę zdań.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)