poniedziałek, 2 grudnia 2013

159. Bardzooo proste śniadanie - "Lżejsi na święta"


Dziś bardzo szybkie i proste śniadanie. Serek wiejski i kanapka z pomidorem. Chlebek oczywiście domowy :) Chyba polubiliśmy się z drożdżami i chlebki naprawdę mi wychodzą :) Bez dodatkowej pomocy mamy :). 

Tak sobie pomyślałam, że chyba skorzystam z pomysłu tej akcji "Lżejsi na święta" :) ale ze swoim jadłospisem :) Zobaczymy co z tego wyniknie :)

P.S. Dziś świeci przepiękne słońce :):) Chyba coś jemu się pomyliło bo jest bardzo gorące - ogrzałam swoją buźkę i nabrałam energii na ten czas zimowy :) Polecam ! :)





Śniadanie z PoZdRoWiEnIaMi dla Anonimów :)


Miłego dnia :)
Podpis
Podpis

6 komentarzy :

  1. Fajne, proste śniadanko :) Ja wczoraj upiekłam domowy chlebem pełnoziarnisty. Może nie wyrósł jakoś specjalnie, ale satysfakcja z czegoś swojego i tak jest najlepsza :) Ta świąteczna akcja jest bardzo fajna. Sama ją śledzę, ale nie z myślą o odchudzaniu, lecz czerpaniu inspiracji na posiłki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w sumie dobry pomysł. trzeba robić miejsce na te wszystkie świąteczne pyszności ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosto i pysznie ! Ale pomidorka zamieniłabym na ogóreczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja za to jeżeli chodzi o domowe pieczywo, to już dawno zaprzyjaźniłam się z zakwasem. :D innego chleba od tamtej pory nie chcę! ale dla drożdży również jest miejsce w moim sercu. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie śniadania! I jeszcze z domowym chlebkiem, no już lepiej być nie może :D
    A lżejsza akcja bardzo mi się podoba :-))

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)