piątek, 3 stycznia 2014

183. Owsianki czas - marchewkowa z bananem i kiwi

Jak to jest, że przed moim "wstąpieniem" do blogosfery owsiankę potrafiłam jeść codziennie a teraz gości ona w moich śniadaniach odświętnie :) ? Muszę to zmienić  :) 

Dziś owsianka marchewkowa z bananem i kiwi. Do miseczki wpadł jeszcze twarożek i cynamon :) Śniadanie zjedzone w przepięknym słoneczku :D Pogoda jest boska ! hehe jeszcze pokuszę się o zjedzenie śniadania na dworze :)








Składniki:
  • 50 g płatki owsiane
  • łyżeczka siemienia lnianego
  • 150 ml mleka
  • 1 średnia marchewka
  • cynamon
  • połówka banana
  • kiwi
Przygotowanie:

Płatki wsypujemy do garnka i zalewamy wodą (tak na oko) aby płatki zwiększyły objętość. Dodajemy siemię lniane i startą na grubych oczkach marchewkę + cynamon. Wszystko wstawiamy do lodówki na całą noc. Rano wstawiamy garnek na gaz i dolewamy mleko. Wszystko gotujemy do czasu uzyskania pożądanej konsystencji. Przekładamy do miseczki i dodajemy banana, kiwi, twarożek i cynamon. Smacznego :)


Miłego popołudnia :)


Podpis
Podpis

12 komentarzy :

  1. Jejciu jaka otulająca ! Widać jak paruje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazwyczaj łączę owsiankę marchewkową z jabłkiem, ale wersja z innymi owocami również zapowiada się apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne polaczenie skladnikow w miseczce
    A pogoda jakby wiosna :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zdecydowanie na zbyt długi czas rozstałam się z owsianką. Czas to zmienić!
    A ta Twoja dzisiejsza jest cudowna! Tyle pyszności w jednej miseczce! I taka opromieniona słońcem! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zmień to, koniecznie! o owsiance nie wolno zapominać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a mnie ta pogoda nie zachwyca. kompletnie. :<

    OdpowiedzUsuń
  7. ja kiedyś jadłam codziennie i nadal moge jeść, ale jest tyle pyszności które chcę spróbować :) niemniej owsianka jest najlepsza <3 marchewkową bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pyszne! u mnie ostatnio na półkach w sklepie brak rarytasów, nawet kiwi :o same jabłka i mandarynki! :CC musze być cierpliwa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe połączenie. Na pewno była pyszna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. to przepis na moją ulubioną owsiankę <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiwi jest jednym z niewielu owoców, za którymi nie przepadam w owsiance... Wolę je w twarogowych mocno kakaowych placuszkach, podawanych z musem jabłkowym :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)