sobota, 4 stycznia 2014

184. Kakaowo-jabłkowa owsianka z orzechami


Dziś kolejny dzień z owsianką :) Tym razem wersja z jabłkiem, kakao i orzechami. Smaczna niczym czekolada z orzechami :) hehe z tym, że można ją zjeść bez wyrzutów sumienia :)






Składniki:
  • 50 g płatki owsiane
  • łyżeczka siemienia lnianego
  • 150 ml mleka
  • kopiasta łyżka kakao 
  • 1 średnie jabłko
  • cynamon
  • łyżeczka żurawiny suszonej 
  • śliwki suszone (ilość według upodobania)
  • orzechy włoskie i laskowe (ilość według upodobania)
Przygotowanie:

Płatki wsypujemy do garnka i zalewamy wodą (tak na oko) aby płatki zwiększyły objętość. Dodajemy siemię lniane i starte na grubych oczkach jabłko. dodajemy orzechy, żurawinę, śliwkę i cynamon. Wszystko wstawiamy do lodówki na całą noc. Rano wstawiamy garnek na gaz i dolewamy kakao wymieszane z mlekiem. Wszystko gotujemy do czasu uzyskania pożądanej konsystencji. Przekładamy do miseczki i dekorujemy - pozostałą częścią orzechów, śliwkami i żurawiną. Smacznego :)

Podpis
Podpis

15 komentarzy :

  1. Taką owsianką to myślę, że nikt by nie pogardził :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dzisiaj też zdecydowałam się na owsiankę! I też wyszło pysznie. Dobry wybór! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rozpędziłaś się z owsiankami :D wrócę do domu to koniecznie muszę zafundować sobie śniadanie z dużą ilością kakao :)

    OdpowiedzUsuń
  4. owsianka, królowa śniadań!

    OdpowiedzUsuń
  5. Owsianka to chyba najpyszniejesze sniadanie
    Sliczna masz miseczke. Gdzie kupilas ? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miseczkę kupiłam w jakimś niemieckim hipermarkecie :)

      Usuń
  6. Co za urocza miseczka <3 Dla takiej księżniczki ^^
    A jaka napakowana ! Same pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jabłko, kakao, orzechy - same dobroci :) uwielbiam takie owsianki!

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo.. bogato! Pychota <3
    Cudownie to połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ah ale ja dawno owsianki nie jadłam, tylko mi ochotę robić tymi fotkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się to połączenie. Miseczka pełna zdrowych pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie moje smaki! Nawet jeszcze miodek by się przydał, dla większego wypasu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie skosztuję takie pyszności

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)